Gå til innhold

Ned i vekt på 30 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 1.

Hatt mye å gjøre i dag, så har rett og slett ikke hatt tid til mat.

Har gått helt greit likevell.

Frokost: grovt knekkebrød og ost

En del tyggiser(her forklares det detaljert :fnise:

Middag: én pizzabit

Drikke: vann

I morgen blir det kondisjonstrening.

Ikke tid til mat? Du har jo spist masse jo!

Anonym poster: 84955dccad46e539f4df3f6ba3c7c6fc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Ikke tid til mat? Du har jo spist masse jo!

Haha , og bra er det :);)

Gjest Fotballfruenr
Skrevet (endret)

Dag to.

Frokost: ett knekkebrød med litt smør og skinkepålegg

Mm: tre skinkepålegg

Litt sukkerfrie tyggiser

Middag: en liten posjon med meksikansk gryte

Endret av Fotballfruenr
Skrevet

Dag to.

Frokost: ett knekkebrød

Litt sukkerfrie tyggiser

Middag: en liten posjon med meksikansk gryte

Det kostholdet der kommer til å bryte deg ned fullstendig. Emosjonelt og fysisk. Når du går tilbake til dine vanlige spisevaner, vil du rase opp i vekt og kroppen får sjokk.

• Liker 5
Gjest Fotballfruenr
Skrevet (endret)

Det kostholdet der kommer til å bryte deg ned fullstendig. Emosjonelt og fysisk. Når du går tilbake til dine vanlige spisevaner, vil du rase opp i vekt og kroppen får sjokk.

Uff da...Rase opp til den vekten jeg var i mener du? Eller til en høyere vekt enn fra før?

Endret av Fotballfruenr
Skrevet

Uff da...Rase opp til den vekten jeg var i mener du? Eller til en høyere vekt enn fra før?

Mest sannsynlig rundt den vekten du var, men de fleste går enda mer opp fordi kroppen på en måte tar igjen det tapte.

Skrevet

Du kommer aldri til å klare noe med det kostholdet der. LOL.

Anonym poster: 94f4c67caa16eb28e7717bfdee4d5271

• Liker 2
Skrevet

Ja, både og kanskje. ;) høhø.

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Dag tre

Frokost: omelett med skinke og sjampinjong

Lunsj: en boks med blåbær og en boks med bringebær

Middag: en karbonade, to babytomater og en agurkbit

Skrevet

Dag tre

Frokost: omelett med skinke og sjampinjong

Lunsj: en boks med blåbær og en boks med bringebær

Middag: en karbonade, to babytomater og en agurkbit

Hvordan er formen? :fnise: Trøtt og sliten?

• Liker 1
Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Haha :fnise: skulle trodd det men føler meg ikke så ille som jeg skulle trodd. Det går faktisk helt greit! Konsentrasjonen er like bra som ellers. Det eneste er at jeg kjenner jeg blir mer trøtt på kvelden. Ellers går det faktisk greit :)

Skrevet

Mtp hvor mye du KAN miste på en mnd, så vil jo det være en del, hvis du knapt spiser og eller går på nutrilett el.l. Jeg fjernet mandlene en gang og de første 14 dagene klarte jeg knapt ta til meg næring. kun litt is, kald suppe i små porsjoner og gele.. jeg gikk ned 11 kg på disse to ukene (og jeg var allerede slank fra før). Men jeg var også halvdau av sult, og sengeliggende. så hvis du spiser veldig lite over 4 uker, så bør i alle fall 7 kg være mulig. Sier ikke jeg mener det er tilrådelig på noen måte, men sikkert gjennomførbart i teorien. men da skal du ha virkelig disiplin...

Anonym poster: a89331a1f50413907632d3f4ed22150e

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Mtp hvor mye du KAN miste på en mnd, så vil jo det være en del, hvis du knapt spiser og eller går på nutrilett el.l. Jeg fjernet mandlene en gang og de første 14 dagene klarte jeg knapt ta til meg næring. kun litt is, kald suppe i små porsjoner og gele.. jeg gikk ned 11 kg på disse to ukene (og jeg var allerede slank fra før). Men jeg var også halvdau av sult, og sengeliggende. så hvis du spiser veldig lite over 4 uker, så bør i alle fall 7 kg være mulig. Sier ikke jeg mener det er tilrådelig på noen måte, men sikkert gjennomførbart i teorien. men da skal du ha virkelig disiplin...

Oi det var mange kg på 14 dager! Takk for svar! :) det er mange som sier at man går opp mer en man veide dersom man begynner å spise normalt igjen. Gjorde du det?

Selv gikk jeg ned mye på to uker en gang før. Jeg gikk ikke opp mer enn før selvom jeg spiste mer enn normalt i flere måneder etterpå , heller mindre..

Gjest Fotballfruenr
Skrevet (endret)

Dag fire:

Frokost: et knekkebrød med kokt skinke

Lunsj: en boks med blåbær

Sukkerfrie tyggiser

Middag: en liten julepølse og litt ærtestuing med bittelitt brunsaus

Endret av Fotballfruenr
Skrevet

Oi det var mange kg på 14 dager! Takk for svar! :) det er mange som sier at man går opp mer en man veide dersom man begynner å spise normalt igjen. Gjorde du det?

Selv gikk jeg ned mye på to uker en gang før. Jeg gikk ikke opp mer enn før selvom jeg spiste mer enn normalt i flere måneder etterpå , heller mindre..

Nei, jeg gikk ikke opp mer enn før. Tvert i mot slet jeg med å komme meg opp på normalvekt.. Da jeg tok mandlene var jeg 19 år og veldig slank (58 kg, 171 cm), og etter den ufrivillige sultekuren etter operasjonen var jeg 47 kg!! ALtså radmager. Men som nevnt, dette var ufrivillig, jeg var aldri opptatt av å gå ned i vekt da jeg var yngre, heller tvert i mot. Men sakte men sikkert kom jeg opp på normalen. det er først nå, når jeg er midt i 30-åra og etter 2 barn at jeg har begynt å tenke litt på diett... ikke svær nå heller, men 7 kg for mye. Men det har med stoffskifte å gjøre. jeg hadde veldig høy forbrenning og derfor slet jeg før med å få i meg nok mat. spiste hva jeg ville. nå er den derimot gått litt ned, det skjer med alderen.. :)

Skrevet

People, please, stop feeding the troll!

Vi må jo mate henne! Hun spiser jo ingenting selv :fnise:

Skrevet

Vi må jo mate henne! Hun spiser jo ingenting selv :fnise:

Eg synest troll godt kan svelte.

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Dag 5

Skal jobbe ut resten av dagen så spiste en tidlig middag. Dagens måltid:

Frokost: to knekkebrød med kokt skinke og agurk

Lunsj: bittelitt salat, og en liten boks med eplebiter og melonbiter

Middag: to fiskekaker og litt ærtestuing

I tillegg to tyggispakker.. Ikkje bra :fnise: tror jeg er tyggisavhengig

Skrevet

Dag 5

Skal jobbe ut resten av dagen så spiste en tidlig middag. Dagens måltid:

Frokost: to knekkebrød med kokt skinke og agurk

Lunsj: bittelitt salat, og en liten boks med eplebiter og melonbiter

Middag: to fiskekaker og litt ærtestuing

I tillegg to tyggispakker.. Ikkje bra :fnise: tror jeg er tyggisavhengig

Hvis målet ditt er å ikke bli sulten i løpet av en dag, gjør du dumt i å spise tyggiser. Tyggis stimulerer jo spyttkjertlene i munnen slik at de produserer spytt, og det gjør deg mer sulten, siden magen tror den skal få mat når du begynner å tygge.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...