studentinorge Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 jeg er 18, snart 19 år og skal begynne å studere høsten 2014, og har derfor en million spørsmål angående hvor jeg skal velge å begynne. har funnet ut av mye rart, men en ting jeg egentlig lurer veldig på inni meg er hvordan gutta er litt rundt omkring hehe... kommer fra bærum og er derfor vant med samt liker gutter som kler seg ordentlig (da mener jeg ikke 5 bokser voks, canada goose og uggs, de er wannabeesene som prøver å se keege ut - ikke min greie ehe). synes gutta som har litt Follestad/Ferner Jacobsen - look tar seg ganske bra ut :D BI-gutta er stort sett heller ikke mye å klage på uansett, tenker å begynne ved UiB og lurer på hvordan den generelle mengden ser ut der. har også hørt rykter om at oslo/bærum drar til bergen, resten av norge kommer til oslo... sant, ikke sant? noen med erfaring som har innvendinger? :D setter stor pris på alt av innspill!
Gjesten Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg opplevde svært få slike gutter som du beskriver da jeg studerte ved UiB et år. De var stort sett veldig avslappede. Men det kommer jo selvfølgelig an på både hva du studerer og hvem du menger deg med.
studentinorge Skrevet 12. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2012 Jeg opplevde svært få slike gutter som du beskriver da jeg studerte ved UiB et år. De var stort sett veldig avslappede. Men det kommer jo selvfølgelig an på både hva du studerer og hvem du menger deg med. planer om å begynne på jus så kommer nok til å være en del i området til det juridiske fakultet 1
Gjesten Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Da kan jeg ikke uttale meg, men der er det sikkert fler av de gutta du er ute etter
Gjest LillaGorilla Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Det kommer helt an på hva du skal studere. Det er forskjell mellom fakultetene SV, HF, Psyk., MATNAT og JUS. Tror det vil være håp for deg på jus'en Ellers kan du jo kikke på gutta fra NHH og BI ute på byen! Jeg møter en del fra Bærum i Bergen faktisk. Egentlig møter man litt av alt her. Folk kommer fra hele landet. Vil anbefale Bergen som studentby, og ikke pga. guttene. Det er veldig lett å trives som student her
studentinorge Skrevet 13. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2012 Det kommer helt an på hva du skal studere. Det er forskjell mellom fakultetene SV, HF, Psyk., MATNAT og JUS. Tror det vil være håp for deg på jus'en Ellers kan du jo kikke på gutta fra NHH og BI ute på byen! Jeg møter en del fra Bærum i Bergen faktisk. Egentlig møter man litt av alt her. Folk kommer fra hele landet. Vil anbefale Bergen som studentby, og ikke pga. guttene. Det er veldig lett å trives som student her tusen takk for svar! veldig hjelpsomt :D ja jeg vurderer det sterkt, flott studietilbud og ikke minst veldig mye rykter om at det er en fantastisk by for studenter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Hvordan ser en slik stil ut da? Bilde? Anonym poster: b94e0f2852ec08ee82c9f7cbd2dcd440
studentinorge Skrevet 13. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2012 Hvordan ser en slik stil ut da? Bilde? Anonym poster: b94e0f2852ec08ee82c9f7cbd2dcd440 da tok jeg helt ærlig bare å googlet litt fordi vet ikke om jeg han så lyst til å henvise til facebook-profiler, men fant jo disse bildene. så ikke så feil ut de http://www.rb.no/zoom/article6074672.ece (han midten til høyre) http://www.aftenposten.no/jobb/Far-jobb-av-bekjente-5590086.html (han til venstre)
studentinorge Skrevet 13. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2012 (endret) Hvordan ser en slik stil ut da? Bilde? Anonym poster: b94e0f2852ec08ee82c9f7cbd2dcd440 da tok jeg helt ærlig bare å googlet litt fordi vet ikke om jeg har så lyst til å henvise til facebook-profiler, men fant jo disse bildene. så ikke så feil ut de http://www.rb.no/zoo...icle6074672.ece (han midten til høyre) http://www.aftenpost...te-5590086.html (han til venstre) han så kanskje litt ut osm en dukke han på det øverste bildet, men du ser kanskje hva jeg mener Endret 13. november 2012 av studentinorge
MissCoverdale Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Du finner nok av slike i Bergen;) NHH, jusen, og særlig BI har nok av disse metroboysa. 3
Honeydew Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Hehe, om du skal begynne på jussen har du intet å bekymre deg for. Her finnes nok av slike gutter, og (det føles i alle fall som at) ca 2/3 kommer fra Oslo vest 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Kjenner mange fra Bærum og Oslo Vest som dro til Bergen for å studere, spesielt på NHH.. Vil forøvrig få påpeke at det ikke er gitt at man liker sånne gutter bare fordi at man er fra Bærum.... >< Anonym poster: c93ffb0e26ce5f1a7a018c2d15337e64
studentinorge Skrevet 13. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2012 Kjenner mange fra Bærum og Oslo Vest som dro til Bergen for å studere, spesielt på NHH.. Vil forøvrig få påpeke at det ikke er gitt at man liker sånne gutter bare fordi at man er fra Bærum.... >< Anonym poster: c93ffb0e26ce5f1a7a018c2d15337e64 haha nei flertallet av min vennekrets foretrekker overhodet ikke disse gutta
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Så ikke alt for mange gutter med den stilen da jeg bodde i Bergen i tre år, heldigvis! Anonym poster: 5fc343c4b1cc3a29430ffc7ac8dfcef1 1
Miah Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 (endret) Hvilket fakultet er det du tenker å gå på? Er en milliard gutter som kler seg som du liker, og en milliard som ikke gjør det. Er en liten historie som svirrer rundt på jussen. Litt fortumlet kommer en student inn i det allerede fulle auditoriumet. Han er for sen, og foreleseren har allerede begynt. Han spør en av studentene på nederste rad, ganske nærmt foreleseren; "Dette er kunsthistorie I, ikke sant?". Foreleseren blir helt stille, før han ser bort på studentene og holder armene ut: "SE deg rundt! Ser dette ut som KUNSTHISTORIE? Tror du disse menneskene som sitter her tar KUNSTHISTORIE?" Hehe, den er søt. Men at alle er så fjonge på jussen, er tull. Folk kommer ikke nødvendigvis i joggebukse, men ser ofte folk i treningstights som enten har vært eller skal på trening. Folk går med enkle bukser og enkle topper. Er jo alltid de som kjøper skjerf til 800 kroner fra ACNE, men det er så få! Man legger merke til de som nærmest går i dress og klikk-klakk sko hver dag, men det er ikke mange. Endret 13. november 2012 av Miah 2
studentinorge Skrevet 14. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 14. november 2012 Hvilket fakultet er det du tenker å gå på? Er en milliard gutter som kler seg som du liker, og en milliard som ikke gjør det. Er en liten historie som svirrer rundt på jussen. Litt fortumlet kommer en student inn i det allerede fulle auditoriumet. Han er for sen, og foreleseren har allerede begynt. Han spør en av studentene på nederste rad, ganske nærmt foreleseren; "Dette er kunsthistorie I, ikke sant?". Foreleseren blir helt stille, før han ser bort på studentene og holder armene ut: "SE deg rundt! Ser dette ut som KUNSTHISTORIE? Tror du disse menneskene som sitter her tar KUNSTHISTORIE?" Hehe, den er søt. Men at alle er så fjonge på jussen, er tull. Folk kommer ikke nødvendigvis i joggebukse, men ser ofte folk i treningstights som enten har vært eller skal på trening. Folk går med enkle bukser og enkle topper. Er jo alltid de som kjøper skjerf til 800 kroner fra ACNE, men det er så få! Man legger merke til de som nærmest går i dress og klikk-klakk sko hver dag, men det er ikke mange. tenker nok å gå på det juridiske fakultet, og så vidt jeg ser ut ifra svarene så er det vel her de befinner seg! tenker nok jeg finner litt av hvert, er fornøyd så lenge de er å finne! synes bare det er litt turn-off med alternative folk med slaskete stil og bed-hair som hater alle som bryr seg om utseende...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #17 Skrevet 14. november 2012 Jeg har mine sterke tvil på at du skal studere jus. Et tips er i så fall å ta noen ekstratimer med norsklæreren din på vgs. Anonym poster: 8bd4a3004952d993b020ff9af4fb9df3 2
Odriks Skrevet 14. november 2012 #18 Skrevet 14. november 2012 har også hørt rykter om at oslo/bærum drar til bergen, resten av norge kommer til oslo... sant, ikke sant? noen med erfaring som har innvendinger? :D Stemmer ikke. 2
Myntkast Skrevet 14. november 2012 #19 Skrevet 14. november 2012 Du tenker å velge studiested basert på hvordan guttene kler seg? 8
studentinorge Skrevet 14. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 14. november 2012 Du tenker å velge studiested basert på hvordan guttene kler seg? poenget med innlegget var egentlig bare å få noen inntrykk av guttene som går der, menneskene generelt sett. har redegjort for størsteparten av den teorietiske siden fra universitetene i form av studietilbud osv. bare en tanke jeg har hatt for meg selv, om man ikke kan stille litt meningsløse spørsmål her så vet ikke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå