Gå til innhold

Ekstrem forvandling

Amber

Anbefalte innlegg

Ja nå lurer jeg på hvor mange her inne som har tenkt å søke på den norske utgaven, og hva er det dere ville ha fått gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

har tenkt på det mnge ganger... og jeg vet akkurat hva jeg ville gjort.. fettsugd magen min, løftet øyebrynene,skaffet silikonpupper ,rettet tennene fått skalfasetter og silikon i leppene... ja det var mye gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Nye pupper, hudbehandling og nye tenner (bleket de litt, og fått litt narkose sånn at tannlegen kunne borret litt uten at jeg ligger skrekkslagen i stolen)..

Ikke det at det ville kvalifisere til ekstrem forvandling. Tror nok det bare ville blitt kalt forvandling. Hvertfall hvis en sammenligner med hvor mye de i de amerikanske programmene får gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst ingen som får sette en kniv i denne kroppen nei...*grøss* (om det ikke er nødvendig for helsa sin del da selvsagt!) Men jeg kunne nok tenkt meg å fått ordnet tennene mine da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe annet enn å ordne hull i tennene...... tror ikke jeg hadde kvalifisert meg som ekstrem forvandlings trengende :-) Kroppen er det bare pusen min som skal røre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... ville aldri meldt meg på, men skulle jeg gjort noe måtte det være å få vekk fettputa på magen og forminske puppene mine.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville nok aldri meldt meg på, for redd til å bli lagt under kniven :o

men var det noe jeg skulle forandret.. vel, hvitere tenner, større pupper, fettsuging av mage og silikon i lepper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg skulle endret på noe slikt, så måtte det blitt å rettet og bleket tenner + fikse synet + hudbehandling og tips fra treningseksperter, og det er nok ikke nok til å bli med i ekstrem behandling dessverre! :-? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha bleket tennene, og kanskje rettet på de litt, litt mageplastikk hadde ikke skadet. Så hadde jeg villet hevet øyenbrynene litt og kanskje fettsugd innsiden av lårene. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bleket tennene, fått hudbehandling og fettsugd ridebukselårene samt fått "riktige" treningstips og klestips.

Er det snakk om at det skal komme en norsk utgave av dette?

Når jeg tenker meg om hadde jeg nok aldri tort å blottlegge meg på TV for disse tingene uansett. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forminsket puppene, fettsugd magen, og løftet øyelokkene littegranne! Men ellers er jeg fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste hadde kommet langt med "riktige" treningstips og tips om hvordan man skal kle og sminke seg. De aller fleste av oss har nok kun "luksusproblemer" i forhold til utseendet skulle jeg tro. Men kommer nok langt med bare veiledning :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forminsket puppene fra C til B skål, fikset og bleket tennene, forminsket ørene, lagt ørene inntil hodet, fikset nesen, tatt rødme og svette operasjon, fjernet litt "hud som henger" under haka, fettsuget magen og rompa, treningstips og ny garderobe.

Tja, det var vel det egentlig....

JEG VIL HA EKSTREM MAKEOVER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlg sykt si det du vil endre på og så fikser de det :hår:

Ok da er jo noen ting jeg kunne endret på:

Få en perlerad av tenner :Hehe:

Mindre pupper :sexy:

Rettet nesen, den har vært brukket, auuuu :murvegg:

Fått en stram og veltrent kropp, ville ikke fettsugd den.

Er litt for lettvindt det synes jeg :enig_animasjon:

Men fått noen sikkelige bra trenings-kostholdstips :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

De kunne fått fikse ryggen min slik at den ble bra igjen. Ellers vet jeg faktisk ikke. Jo - litt fiksing av håret (blir snart koko av fargen). Jeg har for øvrig aldri forstått at noen lar de fikse synet med laser, det virker totalt freaky for min del. Marerittet må jo være å få øyet stekt med blindhet til følge. Kanskje jeg er paranoid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...