Gå til innhold

har ferdiglaget pepperkakedeig kommet i butikkene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som vet? :)

Anonym poster: ececfee2de2cc36fa791bec84046acec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har sett det på Prix i hvertfall.

Skrevet

Apoteket har, IKEA har, Spar har og Joker her hvor jeg bor :)

Alt dette så jeg senest i dag, lurer på om deiga fra apoteket er god, den fra ikea er faktisk veldig god til å være masseprodusert..

Anonym poster: ee464df425684e10414b7973002803a7

Skrevet

Mener at jeg så det her en dag ja. Var på Mega i såfall. Men utvalget kan jo variere, så om det finnes i alle Mega skal jeg ikke si.

Anonym poster: ad41f5aee179d71f1cfe30652d4ebdfd

Skrevet

Takk for svar!

Har hverken mega, prix, spar, joker eller ikea i nærheten :sukk:

Har faktisk sett den på apoteket. Noen som har smakt den?

Skrevet

Tja, jeg har smakt andre julegodter fra apoteket, og alle har vært ganske gode, så kan ikke tenke meg at deiga skal være helt ille :) Jeg tror jeg prøver den en gang før jul selv.

Anonym poster: ee464df425684e10414b7973002803a7

Skrevet

Kiwien her har også.

Skrevet

Jeg har sett i alle butikker jeg har i nærheten av meg, altså rimi, rema og coop extra. Så tror nok det skal være relativt enkelt å finne!

Anonym poster: b610783e512e94a86efa0f9ec5073bfd

Skrevet

Såg det på Rema 1000 i dag. :nisselue:

Anonym poster: d86270a665b58533dd23badc5ebe4e2d

Skrevet

Ser at Meny har begynt å reklamere for det på TV, så regner med at de har fått inn :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte fra Rimi i dag. Den smakte høgg!! Anbefales ikke.

Skrevet

Meny:-) Fast knallkjøp i jula. 19,90,- :-)

Skrevet

Hva inneholder disse pakkene? Må jo være en drøy porsjon konserveringsmidler siden de oppbevares i romtemperatur.

Skrevet

Hva inneholder disse pakkene? Må jo være en drøy porsjon konserveringsmidler siden de oppbevares i romtemperatur.

Kan du ikke bare sjekke hvis du er innom en Meny? ;)

:heks:

Skrevet

Joda. Skal nok ta en titt neste gang. Å kjøpe ferdiglaget er uansett totalt uaktuelt for meg. Tar 30 min. å klargjøre en svær deig og jeg synes det er halve morroa.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Er det ikke noe spesielt at apoteket selger julekaker og sukkertøy ved siden av blodsukkermålerne ved kassen?

Altså om det var spesielle varer uten sukker eller lignende hadde jeg skjønt det, men dette er jo ikke tilfelllet.

Skrevet

Er det ikke noe spesielt at apoteket selger julekaker og sukkertøy ved siden av blodsukkermålerne ved kassen?

Altså om det var spesielle varer uten sukker eller lignende hadde jeg skjønt det, men dette er jo ikke tilfelllet.

Jeg syns det er utrolig latterlig. Apotekene selger faktisk utrolig mye dritt som ikke har noe på apoteket å gjøre. Som f.eks. leker til barn. Det finnes fem millioner lekebutikker.

Skrevet

Joda. Skal nok ta en titt neste gang. Å kjøpe ferdiglaget er uansett totalt uaktuelt for meg. Tar 30 min. å klargjøre en svær deig og jeg synes det er halve morroa.

Ikke helt uten grunn at jeg ikke vet hva som er i... Jeg liker nemlig også å lage selv fra bunnen, det lukter så godt i huset mens jeg holder på.

Jeg har en greie med krydder, alt som har krydder i seg lukter godt, syns jeg. :ler:

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...