AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #21 Skrevet 11. november 2012 Ja, huset er relativt nytt, det er fra 2000 ca. Glemte å nevne det, det er en vifte der, men tror ikke den virker spesielt bra i og med at det kommer dugg på speilet..? (Jeg dusjer ikke spesielt lenge eller med spesielt varmt vann.) Lukker alltid opp døra etter jeg har dusjet, og da blir vinduene på gangen duggete. Badet er litt lite forresten, 7-8 kvadrat kanskje? (Litt vanskelig å si, bare ren gjetning) Det er fliser på gulvet. Hva mener du med at fallet er feil vei? Anonym poster: b3e96d65c6c848ee25d21d09b8fbb23a 7-8 kvm? Det er et lite soverom! Anonym poster: aa025b2933d9f5691a0cfea7eb1efb06
Gjest hedgepig Skrevet 11. november 2012 #22 Skrevet 11. november 2012 Ja, huset er relativt nytt, det er fra 2000 ca. Glemte å nevne det, det er en vifte der, men tror ikke den virker spesielt bra i og med at det kommer dugg på speilet..? (Jeg dusjer ikke spesielt lenge eller med spesielt varmt vann.) Lukker alltid opp døra etter jeg har dusjet, og da blir vinduene på gangen duggete. Badet er litt lite forresten, 7-8 kvadrat kanskje? (Litt vanskelig å si, bare ren gjetning) Det er fliser på gulvet. Hva mener du med at fallet er feil vei? Anonym poster: b3e96d65c6c848ee25d21d09b8fbb23a Sjekk viften!!! Reparer evt bytt den. Og med fall så mener jeg det laveste punktet på badegulvet. Renner vannet mot døren?
orgus Skrevet 12. november 2012 #23 Skrevet 12. november 2012 Dusje med døren åpen er ikke noe sånn kjempelur permanent løsning da det går utover luftfuktigheten i leiligheten forøvrig. Viften burde sjekkes, og tilførsel av ny luft burde sjekkes. Er det spalte under døra, eller på noe annen møte tilføring av ny luft? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #24 Skrevet 12. november 2012 Sjekk viften!!! Reparer evt bytt den. Og med fall så mener jeg det laveste punktet på badegulvet. Renner vannet mot døren? Åja, nei det er det ikke. Baderommet er helt flatt eller bent eller hva jeg skal si, så det renner ikke vann mot døren. Men takk for tips! Anonym poster: b3e96d65c6c848ee25d21d09b8fbb23a
Gjest hedgepig Skrevet 12. november 2012 #25 Skrevet 12. november 2012 Dusje med døren åpen er ikke noe sånn kjempelur permanent løsning da det går utover luftfuktigheten i leiligheten forøvrig. Viften burde sjekkes, og tilførsel av ny luft burde sjekkes. Er det spalte under døra, eller på noe annen møte tilføring av ny luft? Enig vedr det med åpen dør, men det ser ut som at all fuktighet går ut i soverommet uansett. Noe som er en svært dårlig løsning! Ts; tørker du klær på soverommet også siden leiligheten er så liten? Og har du sjekket det som orgus spør om her?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #26 Skrevet 12. november 2012 Enig vedr det med åpen dør, men det ser ut som at all fuktighet går ut i soverommet uansett. Noe som er en svært dårlig løsning! Ts; tørker du klær på soverommet også siden leiligheten er så liten? Og har du sjekket det som orgus spør om her? bruker tørketommel så klærne trenger ikke å tørkes. Bruker og tørkestativ i kjelleren. Vet ikke hvor orgus har fått fra at det er vifte på badet, for det er det ikke. Det er mellomrom mellom døra og listen under. -TS Anonym poster: f300f440600ab2e07351b9fe5375543d
orgus Skrevet 12. november 2012 #27 Skrevet 12. november 2012 Ingen vifte? Kun ventil på vegg eller tak? Da burde du vurdere å anskaffe en vifte for å trekke ut fukten mer effektivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå