Gå til innhold

Fulleangst!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, har skikkelig fulleangst. Går aldri ut, men i går tok jeg den virkelig helt ut. Jeg husker ikke hele kvelden en gang. Jeg gjorde ikke noe galt ifølge kjæresten, men han "mobber" meg for teite ting jeg sa og dansingen. Danste med alle mennene, og jeg eier jo ikke rytme en gang. Er skikkrlig flau nå, har rett og slett angst, klarer ikke tenke på noe annet. Jeg tar meg nok selv for høytidelig, men klarer ikke la være. Er det noen som har gode råd til å komme over dette?

Anonym poster: 57e298f5f2b66149b0b089f2cf1b1674

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Mest sannsynlig er det bare du som tenker på dette. Alle de andre er opptatt av å ha fylleangst selv, og noen av dem har grunn til det. Det har ikke du. Om grensen mellom å være flau gikk ved å danse mye eller litt dårlig hadde de aller fleste nordmenn lagt og vridd seg i skam hver mandag.

Ikke tenk på det. Tenk på hvor kjekt du hadde det, og vær glad det ikke skjedde noe virkelig ille.

• Liker 4
Skrevet

Det heter ikke fulleangst, men fylleangst.

Skrevet (endret)

Fylleangst fordi du danset uten rytme i fylla?

Endret av Summers
Skrevet

Fylleangst fordi du løper rundt naken med trusa på hodet og hopper på naboens trampoline og tisser i badekaret mens du synger gangnam style... og bøyer deg på huk i gresset, fortsatt naken.. og spyr over aaaaalt..... i tilegg til at 16 personer står å filmer deg å tar bilde av dette gjennom hele kvelden og du ikke vet hvem halvparten av disse personene er eller hvor noen av disse videoene befinner seg.. DA kan man ha fylleangst da.... for ikke å snakke om alle personlige opplysninger du deler uhemmet med alle sammen... åååå jeg går å legger meg :natti:

• Liker 3
Skrevet

Fylleangst fordi du løper rundt naken med trusa på hodet og hopper på naboens trampoline og tisser i badekaret mens du synger gangnam style... og bøyer deg på huk i gresset, fortsatt naken.. og spyr over aaaaalt..... i tilegg til at 16 personer står å filmer deg å tar bilde av dette gjennom hele kvelden og du ikke vet hvem halvparten av disse personene er eller hvor noen av disse videoene befinner seg.. DA kan man ha fylleangst da.... for ikke å snakke om alle personlige opplysninger du deler uhemmet med alle sammen... åååå jeg går å legger meg :natti:

Hehe, godt å høre andres historier! Jeg får fylleangst av ingenting, men det var litt verre denne gang uansett. Men angsten har heldigvis roet seg ned nå. Det som bekymrer meg mest er at jeg ikke husker så mye av kvelden, husker noen glimt, tror kanskje jeg la ut om noe personlig. Det er litt ekkelt. Men kan ikke gjøre noe med det nå, så får satse på det går bra.

Anonym poster: 57e298f5f2b66149b0b089f2cf1b1674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...