Gå til innhold

Hva har du inni vårrullene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på dette, har litt lyst å prøve på noe annet enn det jeg normalt lager :)

Mine vårruller: Kyllingkjøttdeig, wokgrønnsaker, glassnudler, kyllingkrydder, østerssaus.

Sweet chilisaus som dip. Salat eller ris som tilbehør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttdeig av storfe, vårrullkrydder som jeg kjøper på asiatiske butikker, kinakål, gulrot, løk og glassnudler. :)

• Liker 1
Skrevet

Ooh, kinakål må jo nesten jeg og prøve snart. Er vel det som er vanlig sikkert? :P

Skrevet

Svinekjøttdeig, gulrot, kål, sukkerterter, kyllingbuljong og sånn soyaoljetingtang. Nammmmmm....

• Liker 1
Skrevet

Ooh, kinakål må jo nesten jeg og prøve snart. Er vel det som er vanlig sikkert? :P

Vet ikke hvor vanlig det er, men det er godt! :)

• Liker 1
Skrevet

Kjøttdeig, glassnudler, gulrot, kål, løk, og mamasitas springroll krydder ;)

Skrevet

Lager sunne vårruller bare. Hodekål, gulrot, løk, kyllingkjøttdeig, sweet and chilli saus, soya saus. Super godt!! :)

Skrevet

Kyllingkjøttdeig, revne gullerøtter, hodekål, bønnespirer, østerssaus, hvitløkspulver og pepper. :)

Skrevet

Svinekjøttdeig, scampi, gullrøtter, sopp, glassnudler, samt litt krydder på gefülen.

Skrevet

Kyllingkjøttdeig/svinekjøttdeig, hodekål, bønnespirer og mais. Av saus/krydder varierer i varierer det med forskjellige woksauser på små poser. Også har jeg selvfølgelig sweet chilisaus til å dyppe i.

Skrevet

Lager sunne vårruller bare. Hodekål, gulrot, løk, kyllingkjøttdeig, sweet and chilli saus, soya saus. Super godt!! :)

Du baker de inni ovnen, istedet for å frityrkoke eller?

Har prøvd begge deler, synes dessverre frityren er best :fnise:

Skrevet

For min del varierer jeg hva jeg har i, for å ikke bli lei smaken.

Sist jeg lagde vårruller hadde jeg i:

Enoki

Bambusskudd

Hodekål

Kjøttdeig. Både kylling og storfe.

Søt paprika

Glassnudler

Kålrabi

Brokkoli

Gulrot

Av krydder brukte jeg hvitløk, pepperrot, soyasaus, fiskesaus og sursøt saus.

Skrevet

You had me at mushroom! :rodmer:

Skrevet

Koriander, bønnespirer, raspet gulrot, oystersaus, glassnudler, tørket sopp, hvitløk, ingefær, vårløk

De er kjempegode. Og vegetar.

Skrevet

Jeg har to varianter, den ene er : karbonadedeig revet gulrot, finhakket løk og kål. I den andre har jeg kyllingfilet og reker i småbiter, glassnudler, finhakket løk og revet gulrot. Begge fyllene smaksettes med sweet chilisaus, oystersauce, fiskesaus og soyasaus.

Skrevet

Du baker de inni ovnen, istedet for å frityrkoke eller?

Har prøvd begge deler, synes dessverre frityren er best :fnise:

Ja, tar de ovnen :) hehe, har lyst på frityrkoker, men trur ikke det er så lurt når jeg skal slanke meg.

Skrevet

løk

purreløk

kålrot

kinakål

vårrullkrydder

soyasaus

og så varierer jeg med kylligfilet, kjøttdeig, og rester av kokt eller stekt fisk,

pakker de i pastry/deig og steker i rapsolje i en liten kjele siden jeg ikke har frityr

og jeg lager mellom 40 og 70 stk og singel fryser når jeg lager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...