Piruette Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Hei! Lurer på om noen har vært i Australia og kan hjelpe meg med dette. Søkte visum til Australia, og fikk bekreftelse på at jeg har fått det. Forstått det sånn at je ikke får noe merking i passet, og at der nå er registrert elektronisk at jeg har tillatelse til å oppholde meg i Australia. Men lurer på en ting, hvordan betaler jeg for visumet? Har prøvd å Google og å lete på siden jeg bestilte fra. Har sendt dem Mail, men får ikke annet svar enn en automatisk Mail som ber meg om å gå på "vanlige spm" på siden demmes. Takk for svar!
reiseglad Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Ser i infoen at det ikke er noen avgifter å betale for eVisitor. Husker selv at det bare kommer en bekreftelse pr mail om at ting er i orden. Infoen har de i passkontrollen når du kommer til landet og de klikker inn fødselsnummer og passnummer. Husk bare å ikke ta med deg mat dit, heller ikke eple eller rester av flymaten....
Piruette Skrevet 11. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2012 Ok. Tusen takk for svar:-) Hehe skjønt at man skal være litt veldig forsiktig med hva man tar med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå