Gå til innhold

strømpebukser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den første er helt gjennomsiktig med lav denier

siste er så og si ikke gjennomsiktige, og de beste av dette slaget får du på H&M. Aller høyeste denier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, de på det første bildet må vel være 30 eller 40 denier. De er tykkere enn de vanlige 20 denier, som de fleste bruker som tynnstrømpebukser.

På bilde to er nok strømpene sorte, og kan være fra 60 denier og oppover. Husk at hun har ganske slanke ben, og da blir strømpene virkende tykkere.... Vi normale må nok opp i 80-120 denier for å oppnå samme effekt på at de ikke skal være så gjennomsiktige :)

Enjoy,

Vantage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 20 DEN det lyseste man kan få i nylonstrømpebukser? Synes de "hudfargede" blir for mørke for mine likbleike ben og kroppen ellers forøvrig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på fargen, ikke på denier? Jeg har to ganger kjøpt tynne strømpebukser som er samme farge som mine likbleke ben. Den ene het London, den andre husker jeg ikke. Tross nordmenns bleke hud har jeg opplevd at det er lettere å finne i England, både pga. generelt større utvalg og pga. at de er kjent for å være pasty white. Som for øvrig burde vært navnet på en strømpebuksefarge, for å gjøre jakten lettere!

Anonym poster: 18311c1eec131285e1699571fa8b7a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...