Gå til innhold

Hengepupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk store pupper i en tidlig alder, og har rett og slett hengepupper. Til og med min mor, etter 3 fødsler har mer faste pupper enn meg. Jeg hater brystene mine mer enn noe annet, og skammes virkelig.

Men de er ufaste, slengette, henger, og dingler. De er fryktelige. Ekle, og som en fettball.

Finnes det noen som helst måte å trene dette opp på? Jeg er litt fortvila.

Tidligere partnere har ikke brydd seg om det. Men jeg har altså heller aldri har tilfeldig sex. Kun hatt sex med menn jeg er i ett fast forhold med. Jeg skammes.

Resten av kroppen er også usexy, med noen kg for mye, cellulitter og fett, men det gjør meg ikke såå mye, som de ekle henge puppene mine.

Finnes det råd?

Anonym poster: 7c783a42533fe36f08fde62d5ab6a64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pupper består jo nesten bare av fett, da. Men det skal hjelpe å trene brystkassa, for da strammer du opp musklene bak puppene. Jeg vil anbefale å dra på treningssenter og snakke med personlig trener, eller å søke opp ulike øvelser på google :)

• Liker 1
Skrevet

Pupper består jo nesten bare av fett, da. Men det skal hjelpe å trene brystkassa, for da strammer du opp musklene bak puppene. Jeg vil anbefale å dra på treningssenter og snakke med personlig trener, eller å søke opp ulike øvelser på google :)

Funker ikke det, mindre fett enda mer hengepupper... ;(

Kun kirgurgi som kan kurere ;)

Anonym poster: 709685fd0c9dba4cdb0961b89eeb1c25

Skrevet

Funker ikke det, mindre fett enda mer hengepupper... ;(

Kun kirgurgi som kan kurere ;)

Anonym poster: 709685fd0c9dba4cdb0961b89eeb1c25

Vet ikke om jeg gjorde det uklart, men da jeg sa at du bør trene bryst, mente jeg styrketrening. "Alt" strammes jo opp når man bygger muskler da.:)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Lille-pus har heller aldri hatt sprettpupp med rett utadstående nipler.

Slik er det bare.

Jeg har vel heller aldri være like fornøyd med mine, og forsøke fortvilt å få dem redusert og hevet for 20 år siden, men de ble ikke kvalifisert til operasjon, selv om samtlige undersøkende leger mente det ville vært til det beste for skuldre etc.

Til sist gav jeg bare opp :(

Men, om dinr er litt større enn mine, og kriteriene kanskje har blitt litt endret de siste 20 årene, så ta det opp med fastlegen og start der.

En operasjon hvor man hever brystene vil gjøre underverker.

Sjekk om du kan få det :klemmer:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Kun kirgurgi som kan kurere

Ingenting kan kurere tilstanden i hodet. For noen triste folk som syns at alt som ikke er perfekt i forhold til moten, skal forrandres eller fjernes.

Anonym poster: 5601aac53f22226eaf01d0f0756b06cb

Skrevet

Finnes det noen som helst måte å trene dette opp på? Jeg er litt fortvila.

Nei egentlig ikke.

Du kan trene tung styrketrening med fokus på bryst, som vil gjøre musklene bak puppene større, og det vil ikke utgjøre noe spesielt for fasongen sin del, annet enn at brystkassen din blir litt mer "opp og frem". Men puppene i seg selv vil jo være likedan.

Cardiotrening igjen vil jo eventuelt forbrenne fett fra puppene, uten at kanskje det er helt resultatet du er ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...