AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Er det sant at tissestrålen går litt i alle retninger når menn tisser etter å ha hatt sex? Jfr. Jeg, meg og Irene... Hvorfor er det slik? .... Ja, jeg vet. Det er litt som det store spørsmålet: it shrinks?! Anonym poster: 7978170acddf599c893fe7339760a933 1
TMB Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 (endret) Hvis mannen fremdeles har ereksjon vil han ikke klare å tisse. Mulig man klarer å presse ut litt og litt men det gjør vondt...da er det mulig den vil gå litt overalt, hvis forhuden er trekt tilbake. Hvis mannen ikke har ereksjon lenger, vil tissestrålen være akkurat slik som den er til vanlig. Endret 11. november 2012 av TMB
Gjest Katten. Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Hvis mannen fremdeles har ereksjon vil han ikke klare å tisse. Mulig man klarer å presse ut litt og litt men det gjør vondt...da er det mulig den vil gå litt overalt, hvis forhuden er trekt tilbake. Hvis mannen ikke har ereksjon lenger, vil tissestrålen være akkurat slik som den er til vanlig. Det er fint mulig å tisse med full ereksjon, selv om det er mye mer krevende. Seksuell opphisselse gjør det vanskeligere å slappe av lukkemuskelen. Mythbusters har bl.a. gjort et par forsøk på dette med menn og pissing. Den første strålen er alltid litt 50/50 hvordan den havner, da det er mange variabler involvert. Alt fra trykk, til vinkler på både det ene og det andre.
Akcent Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Det er fint mulig å tisse med full ereksjon, selv om det er mye mer krevende. Seksuell opphisselse gjør det vanskeligere å slappe av lukkemuskelen. Mythbusters har bl.a. gjort et par forsøk på dette med menn og pissing. Den første strålen er alltid litt 50/50 hvordan den havner, da det er mange variabler involvert. Alt fra trykk, til vinkler på både det ene og det andre. Mythbusters? Skaff meg kildehenvisning!! Dette må jeg bare se...
Gjest Katten. Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 http://www.google.no/search?q=mythbusters+pissing+on+third+rail&oq=mythbusters+pissing+on+third+rail&sugexp=chrome,mod=19&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Akcent Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 http://www. google.no...chrome&ie=UTF-8 Det forsøket der hadde jo ikke noe som helst med dét å gjøre, da! Det handlet jo bare om hvor vidt en person kunne få elektrisk støt ved å tisse på spenningssatt jernbaneskinne! Ikke hvor vidt strålen faktisk treffer en jernbaneskinne hvis vedkommende sikter på den.
Gjest Katten. Skrevet 11. november 2012 #7 Skrevet 11. november 2012 Det er noen år siden jeg så episoden, men de måtte gjenskape menns urinstråle - og dermed hva som skjer og hvordan ting fungerer i det en penis skal la urinen strømme ut.
BaronesseB Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Det er mulig å tisse med ereksjon, bare for å ha sagt det :D Men det andre der vet jeg ikke så mye om...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå