AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Jeg er en jente på 20 år som er jomfru. Irreterer meg litt at jeg ikk har hatt sexegentlig for føler jeg bare blir mer kresen og burde jo bare fått det gjort. Jeg er ikke så pen ca 25 kilo for mye og ja. Men ganske sikker på at jeg kan ha sex vis jeg bare vil og tørr for vet mange gutter er sånn er det hull er det håp HAHA. Og når vi er ute avogtil så merker jeg at gutter kansje hadde blitt med vis jeg hadde sagt ja, ikke at vi ligger å roter men ja vet ikke hvordan jeg skal forklare. Jeg tør bare ikke, er redd det skal skje noe flaut, eller at han forteller kompisere hvordan ting skjedde. Det jeg er mest redd for er å prompe haha vet ikke hvorfor egentlig men man ligger jo der å skrever å jeg pleier å ha luft i magen og da er det jo lett å slippe en....vet ikke hvorfor jeg har så mye luft men mamma har også det og jeg føler det er der uansett hva jeg spiser.... Jeg onanere veldig ofte, eller er jeg hjemme alene en kveld kan jeg gjøre det 3 gange, men er jeg opptatt en uke går det fint. trenger ikke se på noe som tenner meg kan ligge å se på nyhetene liksom, men jeg bruker bare fingrene mine mens jeg stimulerer klitoris. I dag prøvde jeg å ta 1 og 2 fingre inn men følte jeg ikke fikk de så langt inn så gikk jeg på do og såg en kost som var rundt handtak så tok en plastiskpose på og stapte den inn men den kom ikke så langt typ 4 cm, og jeg prøvde ikke mye heller. vet ikke hva som gikk av meg, føler med ekkel og teit nå. en jævla kost liksom, var ca 2 sec og når jeg tok den ut var det litt ferskt blod på posen....sikkert jomfruhinna eller så har jeg klort meg med neglene mine...Er dette normalt at jeg holder på sånn? kommer ikke til å gjøre det igjen med mindre jeg kjøper dildo, men syns ikke det va gosd jeg, kjente nesten ingenting var bare litt vondt... vet ikke hvorfor jeg skrive alt dette, kjeder meg og måtte bare få ut litt tanker Anonym poster: 796b1b85dfb061fc58657a9f5883963a
Staketten Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Det er nok eit skrik etter kuk, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Jeg er en jente på 20 år som er jomfru. Irreterer meg litt at jeg ikk har hatt sexegentlig for føler jeg bare blir mer kresen og burde jo bare fått det gjort. Jeg er ikke så pen ca 25 kilo for mye og ja. Men ganske sikker på at jeg kan ha sex vis jeg bare vil og tørr for vet mange gutter er sånn er det hull er det håp HAHA. Og når vi er ute avogtil så merker jeg at gutter kansje hadde blitt med vis jeg hadde sagt ja, ikke at vi ligger å roter men ja vet ikke hvordan jeg skal forklare. Jeg tør bare ikke, er redd det skal skje noe flaut, eller at han forteller kompisere hvordan ting skjedde. Det jeg er mest redd for er å prompe haha vet ikke hvorfor egentlig men man ligger jo der å skrever å jeg pleier å ha luft i magen og da er det jo lett å slippe en....vet ikke hvorfor jeg har så mye luft men mamma har også det og jeg føler det er der uansett hva jeg spiser.... Jeg onanere veldig ofte, eller er jeg hjemme alene en kveld kan jeg gjøre det 3 gange, men er jeg opptatt en uke går det fint. trenger ikke se på noe som tenner meg kan ligge å se på nyhetene liksom, men jeg bruker bare fingrene mine mens jeg stimulerer klitoris. I dag prøvde jeg å ta 1 og 2 fingre inn men følte jeg ikke fikk de så langt inn så gikk jeg på do og såg en kost som var rundt handtak så tok en plastiskpose på og stapte den inn men den kom ikke så langt typ 4 cm, og jeg prøvde ikke mye heller. vet ikke hva som gikk av meg, føler med ekkel og teit nå. en jævla kost liksom, var ca 2 sec og når jeg tok den ut var det litt ferskt blod på posen....sikkert jomfruhinna eller så har jeg klort meg med neglene mine...Er dette normalt at jeg holder på sånn? kommer ikke til å gjøre det igjen med mindre jeg kjøper dildo, men syns ikke det va gosd jeg, kjente nesten ingenting var bare litt vondt... vet ikke hvorfor jeg skrive alt dette, kjeder meg og måtte bare få ut litt tanker Anonym poster: 796b1b85dfb061fc58657a9f5883963a Det er helt normalt å holde på slik. Folk gjør rarere ting enn dette.. 20 år er fremdeles ungt nok til å ikke stresse. Finn deg en gutt du virkelig liker, dersom slikt er viktig for deg. Anonym poster: 427143048ac1a28b60eb66c57b669972
Norbertine Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Alice i Eventyrland, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå