AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Har noen erfaring med kjøp av Iphone i Dubai? Lønner det seg? Er det fare for å få en fake telefon? Andre ting man bør kjøpe der? Anonym poster: dfeacf93f56ebdd922799d17ae8755e6
Silfen Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 En kamel. Kan bytte den mot ei kjerring i Egypt.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Det var vel ikke et spesielt konstruktivt svar. Anonym poster: dfeacf93f56ebdd922799d17ae8755e6 2
Glitnir Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Pass bare på å ikke få med deg hjem en iFone derfra istedenfor, som en kompis av meg fikk. Helt seriøst!
Lumos Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Så lenge man kjøper i en skikkelig forretning så burde vel det gå greit. Du kan jo undersøke kjeder og butikker på forhånd.
Gjest Optimo Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 (endret) Vet ikke hvordan Apple er med tanke på service, hvis det skulle skje noe med mobilen? Norsk forbrukerkjøpslov er jo rimelig uovertruffen, her kan du klage på det meste innenfor rimelighetens grenser og ha retten på din side. Grensa er vel fem år for mobiltelefoner? Den typen "ekstraservice" tror jeg du kan se langt etter i Dubai ... Ellers var jeg i Dubai for noen år tilbake, elektronikk var i grunn ikke så rasende billig. Kan jo hende ting har endret seg og det er sikkert lurt å sjekke ut hvis du vil ha. Men igjen, tenk litt på det med service-biten. edit: gode kjøp er gull og tekstiler. Endret 13. november 2012 av Guile
Anglofil Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 En annen ting er også at du sliter litt hvis den viser seg å være operatørlåst. I Norge er det sjelden et problem, men jeg får mang en kunde som ringer fortvilet inn fordi de har kjøpt telefoner i utlandet som ikke kan brukes fordi de enda har operatørlås. Vi kan da ikke hjelpe, de må ringe til operatøren som har låsen, og det kan jo bli dyrt. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå