Gjest nyskjerrigpiken Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 har hatt perioder hvor jeg har gått på p-pillen Cerazette, denne harholdt meg mensen fri en god stund. Har innimellom tatt en pause for å holde sykolusen nogenlunde på riktig spor. For ca. 3 uker siden sluttet jeg med p-pillen og har ikke fått mensen enda, har tatt en test som ble negativ og betrodde meg til den helt til jeg begynte å få så ømme pupper/brystvorter at jeg har problemer med å ha på meg bh. Hva tror dere om dette? Syklusen min har alltid vært "riktig" de andre gangene jeg har hatt pause...
Kirsebærblomst Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Anbefaler en legetur for å ta en ny test og samtidig forhøre deg om manglende mensen. Når det er sagt har jeg selv gått på Cerazette, og det tok lang tid før jeg fikk den igjen (flere uker), så det trenger ikke å være noe galt Men greit å være sikker da, med tanke på de ømme puppene.
Gjest Nyskjerrigpiken Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Tusen takk for svar:) men vurderer å starte på p-pillene igjen i morgen (sluttet på grunn av operasjon). Men om det skal ha seg slik at jeg muliges er gravid, ville det vises på en g,test om jeg så starter meg pillene igjen i morgen?
Kirsebærblomst Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Ganske sikker på at det fortsatt vil vises, men det anbefales ikke å ta p-piller hvis det mistenkes graviditet, det står ihvertfall det i pakningsvedlegget. Jeg ville tatt en test først, og deretter begynt på pillene, så er du sikker
Gjest nyskjerrigpiken Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 HMM, høres ut som en god plan. eneste triste nå er at jeg går på lav (veldig lav) dose cellegift noe som gjør at jeg må [alle tilfeller ta abort, noe som er trist for alle og en hver som innerst inne ønsker seg en unge, så i teorien vil det ikke ha en betydning om jeg starter på p- piller eller ikke... Har heldigvis en type som støtter meg i denne situasjonen, men ingenting hjelper mer en personlige meninger fra en annen kvinne
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Jeg får veldig ømme bryster en gang i mnd, noen dager før mensen, etter jeg sluttet på p-piller, og er ikke gravid. Har lest at det er normalt å få det mellom eggløsning og mensen hvis egget ikke ble befruktet og derfor ikke festet seg. Det har noe med hormonendringer å gjøre fordi kroppen forbereder seg til mensen. Men jeg kan jo uansett ikke utelukke at du er gravid, fordi ømme bryster kan også bety gravid. Dra til legen du. Og lykke til med cellegiften! Anonym poster: d48784cc6d51a6d116952255b02014b0
Kirsebærblomst Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 HMM, høres ut som en god plan. eneste triste nå er at jeg går på lav (veldig lav) dose cellegift noe som gjør at jeg må [alle tilfeller ta abort, noe som er trist for alle og en hver som innerst inne ønsker seg en unge, så i teorien vil det ikke ha en betydning om jeg starter på p- piller eller ikke... Har heldigvis en type som støtter meg i denne situasjonen, men ingenting hjelper mer en personlige meninger fra en annen kvinne Så utrolig leit TS, stor klem Bra du har en god og støttende kjæreste! Hvis du trenger mer støtte fra en annen kvinne, er det bare å sende PM når som helst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå