Gå til innhold

Buskseseler, hot or not på gutter?


Nysjerriggutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bukseselene skal jo ikke synes. Disse ligger godt gjemt under jakken, med mindre du heter Gordon Gekko og har en hektisk dag på børsen. Akkurat som vest båret alene, kan det se kult ut om de bærer det riktig, men for andre ser det ut som du har forlatt dressen din etter et svært fuktig julebord.

Men, jo, bukseseler anvendt riktig er hot, rent klesmessig.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sånn jeg tenkte, det at de henger! At de bare er festet til buksen, men ikke sitter over skuldrene!

Synes de buksene så litt kule ut, men vill ikke kjøpe før jeg har hørt andres mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukseseler som bare henger der, vil nok gi meg litt selebukse-/bygningsarbeiderassosiasjoner, er jeg redd. Dessuten er jeg ikke så glad i tydelige pynteeffekter hos menn.

Anonym poster: f61cd38946015fd6599b2e9733bfc358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bukseseler som bare henger der har ingen funksjon. Noen må begynne å lure på hva mer du har hengende, som ikke virker... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig hot, så lenge stilen er gjennomført. Liker ikke hvis de bare henger der, heller ikke preppy stilen som noen postet noen bilder av lengre opp. Samboer bruker det noen ganger og synes både han og stilen kler det veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukseseler som henger ser like feil ut som strikk på buksene, de burde være et annet sted på kroppen (i dette tilfellet holde buksene oppe)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...