AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Nei, ikke i bryllup, men i festlig lag med 80 personer som har en felles fritidsaktivitet. Jeg har tenkt å bruke denne - begynner med å si noe svada som innledning, og deretter drar jeg fram en innpakket gave (ikke bestemt meg for hva, sannsynligvis en fin sjokoladeeske). Sier at jeg vil gi denne gaven til den personen som har gitt meg en hyggelig matopplevelse også sosialt - og gir den til én av dem som har sittet nærmest meg. Men - vedkommende skal ikke få beholde gaven. Han/hun skal gi den videre til den som han/hun synes har den lekresten kjolen for aftenen. Som igjen skal gi gaven videre til den som... Osv. Og så skal gaven ende opp hos kokken, som skal dele den eksklusive sjokoladen med servitører/andre på kjøkkenet. Noen som har vært borti denne? Det er mulig at den i noen sammenhenger ikke passer så bra som takk for maten-tale, men i denne settingen føler jeg den kan gå helt fint. Er det noen som har tips til "utfordringene" de som får gaven blir gitt? Altså "gi gaven videre til den som..." Det må gjerne være sånn bittelitt på kanten (forsamlingen er i hovedsak mellom 35 og 65, med opphopning på midten), men det må heller ikke bli skikkelig kleint. ...den som du tror kommer til å gå sist til sengs i kveld... ...den du tror ikke kommer til å gå alene til sengs i kveld... ...den du tror har spist mest i kveld... ...den du synes har de peneste skoene... ...den du synes har den mest sjarmerende latteren... Utfordringene må altså ikke avhenge av at man kjenner alle, de må ikke bli altfor private, og det må være mulig for den som mottar gaven å komme seg greit unna. Tips taes imot med stor takk! Anonym poster: bb177b9fbb760db652eec61e4850c62f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 (Vet at denne finnes i en standard utgave, men jeg tenkte altså å lage en vri selv) Anonym poster: bb177b9fbb760db652eec61e4850c62f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå