AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg finner ikke CD'en som fulgte med kameraet, så nå får jeg ikke lagt inn bildene på PC'en min. I følge Canon får man ikke kjøpt denne CD'en utenom kameraet. Noen som vet om det kan lastes ned eller evt andre program som kan funke?? Anonym poster: f61819547fdc0dcd32b75ec29c49a327
Sofie1 Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Du trenger ikke å bruke programmet som fulge med kameraet. Det er bare å bruke kabelen og overføre bildene til Windows live fotogalleri. Ønsker du å bruke ett program kan du registere deg som bruker på elite-foto og laste ned Elite fotoarkiv, dette har jeg brukt en del tidligere.
Zzyzx Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Det bruker vel minnekort som alle andre kameraer, så du kan f.eks. kjøpe en minnekortleser. Disse får du for en hundrelapp eller deromkring. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345345 Fordelen med en som leser flere typer er jo at den leser flere typer. Det får man alltids bruk for i framtiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå