Gjest pia Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Hei Etter mange år med mislykket slanking og problemer Har jeg nå bestemt for og gå motsatt vei:) Som dere sikkert skjønner skal jeg bli større:) Alltid vært irritert av fokuset på og være tynn store damer kan o xo være pent:) bruker nå str 52 men drømmen er og kunne bruke str over str 60 som ett minimum større jo bedre:) Noen som har tips til mat og type ting man legger på seg mest av?? Mvh Pia
Quilliam Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Er det virkelig verdt å ødelegge helsen din i håp om å møte noen med en BBW fetish? 2
Dricka Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Er det virkelig verdt å ødelegge helsen din i håp om å møte noen med en BBW fetish? Hvem har sagt hun vil ødelegge helsen sin? Ingen har sagt at hun vil gå opp i vekt av å spise much, sjokolade, mc`ern mat osv. Man kan faktisk spise sunn og "bra" mat og legge på seg akkurat som man slanker seg. Men bare gjør det litt på en annen måte. Mange overvektige trener og spiser sunt uansett om de vil slanke seg eller ikke. Det handler om trivselsvekt og det å kunne trives. Men jeg vet heller ikke hvordan hun vil utføre dette om det skal gå i cola og sjokolade eller ikke.
Silfen Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Helt seriøst, Fågel, dama er allerede smellfeit og vil bli i amerikadundrekategorien. Det er man ikke om man er sunn. No way. I should know. 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 (endret) Hvem har sagt hun vil ødelegge helsen sin? Ingen har sagt at hun vil gå opp i vekt av å spise much, sjokolade, mc`ern mat osv. Man kan faktisk spise sunn og "bra" mat og legge på seg akkurat som man slanker seg. Men bare gjør det litt på en annen måte. Mange overvektige trener og spiser sunt uansett om de vil slanke seg eller ikke. Det handler om trivselsvekt og det å kunne trives. Men jeg vet heller ikke hvordan hun vil utføre dette om det skal gå i cola og sjokolade eller ikke. De du snakker om er ikke i TS sitt kaliber. De du snakker om er stort sett de som har noen ganske få ekstra kilo (typisk BMI 25-30+), men som spiser sunt (og litt for mye) og trener regelmessig. Når man er så forbanna svær at man kvalifiserer til å bruke størrelse 60, så vil det uansett utgjøre en stor belastning på kroppen - både skjelettet og indre organer som lever, nyrer og ikke minst hjertet. Anonym poster: 587bf3cacbdf50d376085a94a18c6fc5 Endret 12. november 2012 av Bond 1
Dricka Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Herre, la nå dama få bestemme selv da! om dama vil være smellfeit så er det opp til henne. Og hvordan hun skal gjøre det får også være opp til henne. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Helt seriøst, Fågel, dama er allerede smellfeit og vil bli i amerikadundrekategorien. Det er man ikke om man er sunn. No way. I should know. For en fæl måte å snakke om noen på. Størrelse 52 er ikke "smellfeit" med mindre en er bitteliten selv. Og mennesker gjør som de vil selv. Som du sier. Du burde vite bedre. Anonym poster: 9bb7130db177041543b6572ca5920a21 3
Quilliam Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Hvem har sagt hun vil ødelegge helsen sin? Ingen har sagt at hun vil gå opp i vekt av å spise much, sjokolade, mc`ern mat osv. Man kan faktisk spise sunn og "bra" mat og legge på seg akkurat som man slanker seg. Men bare gjør det litt på en annen måte. Mange overvektige trener og spiser sunt uansett om de vil slanke seg eller ikke. Det handler om trivselsvekt og det å kunne trives. Men jeg vet heller ikke hvordan hun vil utføre dette om det skal gå i cola og sjokolade eller ikke. Ekstrem fedme er ikke være sunt uansett hvordan du vrir og vender på det, det hjelper ikke en drit om det er salat du spiser deg feit på, fettet legger seg på de indre organer og sliter på hjertet noe sinnsykt. Men selvfølgelig er det hennes valg å gi seg selv kroniske sykdommer som ikke kan kureres og ikke minst kaste 10-30 år av livet hennes ut vinduet. Det betyr ikke at det burde oppmuntres, hun gjør jo også det om til alle sin business når hun bevisst kommer til å sluke flere hundre tusen kroner ut av sykehus pga. fedmen sin. Men for all del, jeg skal ikke prøve å stoppe hun.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Jeg vil ikke hjelpe noen med å ødelegge helsen sin. Sunn og opp i vekt? Nei det går ikke an. Er man sunn holder man seg som regel på det samme over tid. Skal man bli slankere må man spise mindre og trene mer, skal man bli større må man spise mer og trene mindre. Anonym poster: 24effaebca9199a6c1f655c4fb496391 1
MilleLille Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 (endret) For en fæl måte å snakke om noen på. Størrelse 52 er ikke "smellfeit" med mindre en er bitteliten selv. Og mennesker gjør som de vil selv. Som du sier. Du burde vite bedre. Anonym poster: 9bb7130db177041543b6572ca5920a21 Er ikke størrelse 52 i klær for en kvinne å være smellfeit?!?!!!! Unnskyld meg, men hva FAEN er det enkelte tenker med? Jeg blir sjokkert. edit: måtte omformulere meg litt. Endret 11. november 2012 av MilleLille 2
MilleLille Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Hei Etter mange år med mislykket slanking og problemer Har jeg nå bestemt for og gå motsatt vei:) Som dere sikkert skjønner skal jeg bli større:) Alltid vært irritert av fokuset på og være tynn store damer kan o xo være pent:) bruker nå str 52 men drømmen er og kunne bruke str over str 60 som ett minimum større jo bedre:) Noen som har tips til mat og type ting man legger på seg mest av?? Mvh Pia Det er jo bare å fortsette å spise som du gjør nå, pluss litt til. Kaloritett mat er nøkkelen. Good luck.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 For en fæl måte å snakke om noen på. Størrelse 52 er ikke "smellfeit" med mindre en er bitteliten selv. Og mennesker gjør som de vil selv. Som du sier. Du burde vite bedre. Anonym poster: 9bb7130db177041543b6572ca5920a21 Hva mener du er smellfeit da? Med mindre man har enorme pupper eller er godt voksen og fått epleformen så er ikke 52 akkurat lite. Anonym poster: 2297f3555cbaeb4fed79a8d0b3279c97
PrimoFanten Skrevet 10. november 2012 #13 Skrevet 10. november 2012 Sjokolade er faktisk ikke så effektivt....høy glykemisk eller blodsukker forhøyende mat er fantastisk ...desto mer insulin resident du blir desto bedre. Keep it up ....
Silfen Skrevet 10. november 2012 #14 Skrevet 10. november 2012 For en fæl måte å snakke om noen på. Størrelse 52 er ikke "smellfeit" med mindre en er bitteliten selv. Og mennesker gjør som de vil selv. Som du sier. Du burde vite bedre. Anonym poster: 9bb7130db177041543b6572ca5920a21 Jo, er man str 52 så er man smellfeit. Man er så feit at det begynner å bli stress å få tak i klær. Ikke lat som noe annet. 4
orgus Skrevet 10. november 2012 #15 Skrevet 10. november 2012 Tråder blir stengt og folk er i harnisk når folk vil slanke seg eller spise lite, men andre veien er greit?
Gjest pia Skrevet 11. november 2012 #16 Skrevet 11. november 2012 Oi her var det mange meninger på godt og vondt. Skjønner dere som er skeptiske det er ikke bra for helsen min osv,men jeg og typen min har blitt enige om det og han liker det:) Man lever engang og har begge har veldig lyst til dette,kan det bli bedre? Han liker og se meg stor og det liker jeg selv:) Begge liker gå på feks zizzi og handle store klær til meg:) Vi begge venter på neste steg hele tiden:) men vi er enige att jeg bør gi meg på rundt str 62-64 for min helses skyld:) Målet er str 54 til januar og str 56 ut mot våren:) Skal ta dette litt sakte og ikke for fort:) Mvh Pia
Silfen Skrevet 11. november 2012 #17 Skrevet 11. november 2012 Feedere er overgripere. Du bør av hensyn til deg selv ikke ha noe med en feeder å gjøre. 3
Gjest Blubberella Skrevet 11. november 2012 #18 Skrevet 11. november 2012 Tråder blir stengt og folk er i harnisk når folk vil slanke seg eller spise lite, men andre veien er greit? Jeg ser ikke så veldig mange her som synes det er greit å spise seg feit. Tror uansett denne tråden er et resultat av at noen kjeder seg veldig og bruker den evige kropp/vekt-tematikken for å skape debatt. 1
Gjest Blubberella Skrevet 11. november 2012 #19 Skrevet 11. november 2012 Oi her var det mange meninger på godt og vondt. Skjønner dere som er skeptiske det er ikke bra for helsen min osv,men jeg og typen min har blitt enige om det og han liker det:) Man lever engang og har begge har veldig lyst til dette,kan det bli bedre? Han liker og se meg stor og det liker jeg selv:) Begge liker gå på feks zizzi og handle store klær til meg:) Vi begge venter på neste steg hele tiden:) men vi er enige att jeg bør gi meg på rundt str 62-64 for min helses skyld:) Målet er str 54 til januar og str 56 ut mot våren:) Skal ta dette litt sakte og ikke for fort:) Mvh Pia Tøysejente. Hvis du tenker å bli str 62-64 kan du glemme Zizzi-klær også, for de stopper på str 54/56. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2012 #20 Skrevet 11. november 2012 Ylvina:fins mange steder i usa og på nettet man får kjøpt så store klær eller større så noen tøysejente er jeg ikke
Fremhevede innlegg