Gå til innhold

kan jeg bruke bh til denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha på en svart kjole i kveld, som har cross back som denne:

http://www.google.no/imgres?q=cross+back+dress&um=1&hl=no&biw=1366&bih=590&tbm=isch&tbnid=DrKsi4MRwQfhLM:&imgrefurl=http://www.kelyclothing.com/dresses/359-cross-back-dress.html&docid=HuhtJSbDUeIF7M&imgurl=http://www.kelyclothing.com/359-1253-large/cross-back-dress.jpg&w=300&h=400&ei=6UOeUNzBHs3OsgbCwYDwAw&zoom=1&iact=hc&vpx=754&vpy=88&dur=42&hovh=259&hovw=194&tx=47&ty=114&sig=101700344535156032279&page=2&tbnh=134&tbnw=101&start=26&ndsp=36&ved=1t:429,r:20,s:20,i:188

Jeg har dessverre ikke bh uten noen stropper.

Kan jeg bruke tube-bh til denne, eller vil det bli helt krise? Det vil jo da bli synlig bak. Har tube-bh i svart og knæsj rosa, så evnt hva ville blitt finest? Jeg har ganske langt hår, så det vil jo ikke bli veldig synlig, men det vil seff synes.

Tanker? :)

Anonym poster: b8fa7a707ecf0ecb51612072257257b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har omtrent ikke pupper, jeg MÅ ha bh med litt innlegg, ellers er jeg helt flat.

Jeg har som sagt ikke sånn bh med bare kopper foran.

Anonym poster: b8fa7a707ecf0ecb51612072257257b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen erfaring med sånn, litt skeptisk til slikt :P

Selv har jeg dårlig erfaring med det, dessverre. Men har hørt mange er superfornøyde med sånne bh-er også, og de får gode anmeldelser. Tror det kommer litt an på om du har store/små pupper, og hvor stramt kjolen sitter over brystene.

Jeg prøvde det under en litt løs kjole, med åpen rygg. Jeg gikk rundt og heiste opp "kyllingfiletene" hele tiden, for jeg følte at klisteret sviktet. Følte også at den ble ganske liten i forhold til puppene mine, selv om jeg gikk opp en cupstørrelse. Neste gang tror jeg at jeg satser på puppeteip istedet:) Kanskje det kan være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt en sånn BH som dere snakker om, med bare kopper foran. Den sitter bra så lenge du er helt tørr på huden når du tar den på (ikke noe bodylotion e.l.) :) Jeg er fornøyd med den i allefall :jepp:

Man får kjøpt slike BHer på HM og cubus også, de er litt billigere, tror de koster 129 kr. Personlig mener jeg dette ser bedre ut enn en tube-bh, men du velger selvsagt det du føler deg mest vel i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår å gå uten bh. Hvorfor MÅ en på død og liv gå med bh :klo:

Fordi enkelte får finere pupper med bh, deriblant meg. Jeg bruker alltid bh under, men stroppeløse, kopper etc.

Dersom jeg ikke bruker bh, fyller jeg ikke overdelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun sier er at hun skal bruke kjolen i kveld. Hvordan skal hun få bestilt den bhen fra nelly som ikke kommer før neste uke om hun skal ha den i kveld. :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hun sier er at hun skal bruke kjolen i kveld. Hvordan skal hun få bestilt den bhen fra nelly som ikke kommer før neste uke om hun skal ha den i kveld. :kari:

De har på cubus og om hun har mulighet til å gå dit :) lignende værtfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det hun sier er at hun skal bruke kjolen i kveld. Hvordan skal hun få bestilt den bhen fra nelly som ikke kommer før neste uke om hun skal ha den i kveld. :kari:

Fordi hun ikke MÅ ha den fra Nelly. De selges på HM, Cubus etc også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Tar en annen kjole i kveld, og kjøper sånn koppe-bh til neste anledning.

Men løsner koppene hvis man svetter etc? Kjipt å gå en hel kveld å bekymre seg.

Anonym poster: b8fa7a707ecf0ecb51612072257257b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de gjør ikke det med mindre du svetter veldig mye. Men den er ikke akkurat en type BH som passer til flergangsbruk, da løsner de nok, da limet blir dårligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...