Gå til innhold

Han må sjeldent urinere, problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste tisser 1 maks 2 ganger om dagen. Har selv sagt til han at det burde han spørre legen om men han sier at han ikke har det vondt så han føler det ikke som et problem.

Han tisser som regel sent ettermiddag og kveld (Altså ingenting om morgenen).

Han bruker ingen medisiner og drikker mye om dagen, men ikke så mye vann. Går en del i iste/kaffe/juice. Han er i begynnelsen av 20årene og har en aktiv jobb. Finner ikke ut så mye om sjelden vannlating på nettet. Noen som vet om dette høres unormalt ut? :vetikke:

Anonym poster: b9cc41fb91b8bce29b13e22059ec2b76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tisset maks 1-2 ganger om dagen før :) Men jeg drakk ikke så veldig mye, da.. Etter at jeg hadde nyrestein så tisser jeg hele tiden :vetikke:

Men hvis han drikker mye, så er det kanskje litt rart? Eller kanskje han bare er litt heldig og har stor blære? :)

Skrevet

Hvis han drikker mye synes jeg det høres rart ut, men jeg er ikke lege :klo:

Skrevet

Takk for svar. Kanskje stor blære? det vil jeg og såfall ha ;)

Jeg må som regel alltid tisse om morgenen. Hadde aldri klart å holde meg til kvelden.

Anonym poster: b9cc41fb91b8bce29b13e22059ec2b76

• Liker 1
Skrevet

Det varierer ganske mye fra person til person, alt fra 1 til 10 ganger blir sett på som normalt.

Med mindre tallet forandrer seg drastisk iløpet av kort tid(uten å snu inntaket på hodet selvfølgelig), fargen er veldig uvanelig eller at urinen stinker mye/rart så er det ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Du sier han har en aktiv jobb, da bruker han kanskje også mye væske. Har inntrykk av at mange menn har store blærer, så det kan jo være en sammenheng.

Så lenge han ikke har plager og det alltid har vært sånn så er det nok normalt for han.

Anonym poster: 944413a08a8ee5a038ff40639cb5aca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...