Gå til innhold

Spiral + hard klump med gul boble

Fremhevede innlegg

Gjest lalintia
Skrevet

heihei :)

Jeg satt inn hormonspiral for 2 uker siden, det gjorde vondt i 2 dager etter på men da var det helt bra igjen. Blødde bare da jeg fikk satt inn spiralen, men ikke noe etter. Legen fant ut under innsettingen av at jeg har bakovervendt livmor og sa at det ikke skulle påvirke noe.

Men etter at jeg og min samboer hadde sex første gang etter innsettingen av spiralen, så fikk jeg kraftige smerter og litt blod, smertene varte i flere timer. Smertene kom fra korsryggen, nederst i magen og helt ned til tærne mine.

Etterhvert det mer og mere blod, smertene er veldig stikkende og jeg må bare sette meg ned eller legge meg for jeg klarer ikke puste ordentlig og klarer ikke stå oppreist fordi smertene er så sterke og det har vart i 5 dager.

Jeg har tenkt om det her er bare mensen, men det virker ikke normalt i det hele tatt.

Å idag mens jeg har å skiftet tampong og der var det masse slimete blod og en klump som var 1.5 cm bred og lang som var veldig hard. Den hadde enn liten gul boble i seg.. Aner ikke hva det er.

Er det noen som kan tenke seg hva det her skyldes eller hva som skjer med meg?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen

:hug:

Anonym poster: 12ce2954f56cca04397cec17d03dd77f

Skrevet

Ja, gå til legen, det der høres ikke greit ut. Kan det ha vært en spontanabort?

Anonym poster: 0f12fca87b6bf927f5ed2b64cbe96cb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...