Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Selv om været i Tromsø er nydelig akkurat i dag, vil jeg gjerne starte en underskriftskampanje til vårens fordel. Jeg er lei av å fryse, av å gå rundt som en pingvin i mange lag klær, lei av å vente på å ta fram terrengsykkelen, ikke kunne jogge utendørs uten tykke klær. Jeg vil ha sol, tørt vær og lange turer med min kjære, sykkelsesong, blomster, tynne klær og sko.... Flere som er med?
manji Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Våren er min favoritt årstid. Så ja, jeg skriver definitivt under. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Skriver under og krysser fingerene for at dette går igjennom :-)
Arkana Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Åja, vår hadde vært fint! Skjønt, jeg bor i Oslo og i dag er det 13 grader her, for dere i Tromsø hadde vel det vært rene sommeren (), men med litt mindre sne kan nok dette kalles vår. *glede seg til å kaste vinterjakka*
aowi Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 aaaaaaatsssscccchooooooooaaat sssccchooooaaatccchooooaaaatttccchsssoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hopper over vår og skriver under på sommer jeg
jordbær Skrevet 3. mars 2004 #9 Skrevet 3. mars 2004 EY"! Nå bryter dere reglene altså! Signerer på vår jeg også! (uten pollen)
Sofia Skrevet 3. mars 2004 #10 Skrevet 3. mars 2004 Denne skriver jeg også tvert under på. Vel er det vakkert i Tromsø i dag, men fyttirakkern så kaldt. Savner bare tær i åpne sko... 8)
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. mars 2004 #13 Skrevet 3. mars 2004 Jeg skriver under - ja til vår!! Lenge til du skal sende underskriftene videre til vær- og årstidsgudene eller..? Utålmodig av å vente på våren...
Fakse Skrevet 3. mars 2004 #14 Skrevet 3. mars 2004 Kunne ikke ha vært mere enig! *Vil ha utepils i solveggen*
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #15 Skrevet 3. mars 2004 Tja, jeg vil jo ha flest mulig underskrifter For da har jeg hørt at man har en reell sjanse for å bli hørt. Motivet mitt er forresten ganske egoistisk :oops: : jeg savner sykkelen min så veldig
Malou Skrevet 3. mars 2004 #16 Skrevet 3. mars 2004 Skriver under på denne! Her i Danmark er det ikke noe snø heldigvis og løkblomstene har begynt å spire i bakken, men det er fortsatt litt for kaldt til å kalle det 100% vår. Jennifer
Gjest Fighter Skrevet 3. mars 2004 #17 Skrevet 3. mars 2004 Ikke for å være ekkel, men jeg er glad i vinteren...og høsten...Greit med vår og sommer, men ikke så veldig gøy når man har pollenallergi.
Ugla Skrevet 4. mars 2004 #18 Skrevet 4. mars 2004 Vi vil jo ha påske først, med snø og skiføre... Men når påsken er over, DA vil vi ha vår!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. mars 2004 #20 Skrevet 4. mars 2004 Selv om været i Tromsø er nydelig akkurat i dag, vil jeg gjerne starte en underskriftskampanje til vårens fordel. Jeg er lei av å fryse, av å gå rundt som en pingvin i mange lag klær, lei av å vente på å ta fram terrengsykkelen, ikke kunne jogge utendørs uten tykke klær. Jeg vil ha sol, tørt vær og lange turer med min kjære, sykkelsesong, blomster, tynne klær og sko.... Flere som er med? Signerer med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå