Gå til innhold

Julebordsantrekk?


yvonne91

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har funnet noe kjoler på Nelly, men får ikke helt bestemt meg for hvilke av de jeg skal velge..

Tenke en svart blazer og svart strømpebukse som tilbehør. Vet ikke om noen smykker passer til??

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/oneness-1115/jarna-sequins-dress-173039-23/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/oneness-1115/julie-sequin-dress-600892-46/

Hjelp meg :D

Eller hvis dere har noen andre forslag, så taes det imot med åpne armer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal dere sitte og spise også? Isåfall er gullkjolen galskap, den er utrolig kort bak. Jeg synes ikke den er fin hvis du skal stå rett opp og ned heller. Den rød er litt bedre, men når du har kort paljettkjole er utringning litt unødvendig.

Mitt generell tips er at folk skal finne seg julebordskjoler andre steder enn Nelly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har julebord med et helt senter. Så blir og sitte å spise på kvelden, for deretter å dra på juleshow. Deretter er det ut på byen :D

Så det passer seg ikke?

Synes den rød var veldig fin og julete, men utringningen var litt for stor. Så tenker at gullkjolen passer bedre. Men kanskje det blir for mye?? Hmm.. Jeg skal jo ha på meg svart strømpebukse, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synest gullkjolen er penest, og som du sier så gjør det sikkert ikke så mye at den er kort når du bruker en sort strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang prøvd å sitte i en slik kjole? Du kommer til å vise hele skrittet, rumpa henger jo nesten ut når hun står. Og jeg er en stor fan av korte kjoler, men ikke denne typen. Den sklir også garantert opp når du går.

Endret av Glynis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...