Gå til innhold

Eldre kvinne-yngre mann

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Når man er gammel nok til å være foreldrene mine:P

Hvor gammel er du, og hvor gamle er foreldrene dine?

Da min eldste sønn var 20 år, var jeg 40. Jeg skulle vel ha sluttet med sex jeg da, etter ditt syn ;)

Endret av Arabella
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor gammel er du, og hvor gamle er foreldrene dine?

Det er mindre viktig, regelen hadde vært den samme om jeg var 15 eller 40.

Da min eldste sønn var 20 år, var jeg 40. Jeg skulle vel ha sluttet med sex jeg da, etter ditt syn ;)

Hehe, du skriver som om jeg skal forstå hvor dumt det jeg skrev var, men for meg er man uendelig gammel som 40-åring.

Endret av Summers
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Om vi sier at du er 15 år nå og dine foreldre er i 30-årene, så mener du altså at de skal slutte å ha sex med hverandre? Folk som ikke har barn, hvor langt opp i alder er det akseptabelt at de har sex?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Bare en positiv kommentar på en fredag!!

Jeg er en mann midt i 30-åra som har hatt et normalt sexliv, stort sett i forhold. Nå, som jeg er singel, fikk jeg muligheten til å ha sex med ei som var betydelig eldre enn meg, hun er 70! Vi har hatt sex et par ganger og det har vært helt fantastisk bra!! Det dreier seg selvsagt kun om sex, ikke noe mer, men du verden som det fungerer!

Bortsett fra at jeg nyter det er det faktisk flott å se at kvinner på den alderen også kan ha et aktivt sexliv!

Anonym poster: 5a616b53947a2f68a329d9589344bf31

Så koselig!! Ha det gøy, nyt det mens du kan. :)

Skrevet (endret)

Hehe, du skriver som om jeg skal forstå hvor dumt det jeg skrev var, men for meg er man uendelig gammel som 40-åring.

Håper du kødder nå, ellers har du ingenting på KG å gjøre. God natt, lille venn.

Endret av poppyseed
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Er du ferdig med bleiestadiet ennå, du da? :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Om vi sier at du er 15 år nå og dine foreldre er i 30-årene, så mener du altså at de skal slutte å ha sex med hverandre? Folk som ikke har barn, hvor langt opp i alder er det akseptabelt at de har sex?

Det med foreldre var jo skrevet på kødd, men jeg så virkelig ikke poenget da du skrev "skulle jeg liksom slutte med sex da jeg bare var 40", 40 er gammelt(i mine øyne)

Er du ferdig med bleiestadiet ennå, du da? :hoho:

Seff, her er det potte som gjelder:P

Skrevet

Om man er "uendelig" gammel som 40-åring, hva er man som 80-åring da? Superduperuendeliggammel? Dinosaur? Fossil?

Håper inderlig du ikke er mer enn en 13, 14 år, for den innstillingen der lyser det drittunge av... :P

(Og nei, jeg er ikke "gammel" selv, er kun i tyveårene, men jeg synes dette var såpass barnslig at jeg er temmelig overasket over å finne noe slikt på et forum som omhandler seksualitet. Er det ikke aldersgrenser her?)

Anonym poster: 89ca51275044b433f6527a9d5a5608b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...