norvel Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Jeg plages av store indre kjønnslepper. Noen andre som plages og vil dele erfaringer? Jeg skal inn til konsultasjon i januar for evt operasjon.
Jolene Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Gjorde det før jeg hadde sex og fyren ikke tenkte noe over det (ja, jeg spurte. Var 16 år den gangen). Min nåværende synes bare et er sexy. Dersom du ikke er plaget av kjønnsleppene dine, altså i den grad at de hemmer toalettbesøk ol, ser jeg ingen grunn til å skulle operere deg. Kjønnslepper er følsomme, og en operasjon kan gjøre dem mindre følsomme. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Jeg har også store indre kjønnslepper, hater dem Anonym poster: 3417afa286b1b48b77dd110e1c59d9dc 2
Jolene Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Jeg har også store indre kjønnslepper, hater dem Anonym poster: 3417afa286b1b48b77dd110e1c59d9dc Hvorfor det? Ingen er perfekte, og skjønner egentlig ikke hvorfor man klager over noe så trivielt som kjønnslepper.
norvel Skrevet 9. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2012 (endret) Altså, plages, som i at de plager meg fysisk, med at jeg blir sår, knikking ol. Endret 9. november 2012 av tromsøjente92 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Jeg var sammen med ei jente med lange kjønnslepper, og måtte bare avbryte forholdet til slutt. Savnet et perfekt sexliv. Tror lange kjønnslepper på jenter er lignende liten penis hos gutter. Håper ikke dette virker overfladisk, og jeg vet at noen gutter liker lange kjønnslepper, og noen jenter liker liten penis. Mener ikke å støte noen. Anonym poster: 77c8d96fffeee4cde74804e34eab72a4 2
norvel Skrevet 9. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2012 Jeg var sammen med ei jente med lange kjønnslepper, og måtte bare avbryte forholdet til slutt. Savnet et perfekt sexliv. Tror lange kjønnslepper på jenter er lignende liten penis hos gutter. Håper ikke dette virker overfladisk, og jeg vet at noen gutter liker lange kjønnslepper, og noen jenter liker liten penis. Mener ikke å støte noen. Anonym poster: 77c8d96fffeee4cde74804e34eab72a4 Skjønner. Kanskje jeg burde retten denne tråden til jenter. De har aldri vært et problem for enten meg eller partner, tvert imot, har aldri fått noe annet enn komplimang for private deler. Jeg tenkte mer på tips til hvordan man kan forhindre knikking og sårhet, tanker, og erfaringer med sitt eget underliv, ikke partnerens 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Skjønner. Kanskje jeg burde retten denne tråden til jenter. De har aldri vært et problem for enten meg eller partner, tvert imot, har aldri fått noe annet enn komplimang for private deler. Jeg tenkte mer på tips til hvordan man kan forhindre knikking og sårhet, tanker, og erfaringer med sitt eget underliv, ikke partnerens Forstår, ser jeg har misforstått åpningsinnlegget litt da. Anonym poster: 77c8d96fffeee4cde74804e34eab72a4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Jeg var sammen med ei jente med lange kjønnslepper, og måtte bare avbryte forholdet til slutt. Savnet et perfekt sexliv. Tror lange kjønnslepper på jenter er lignende liten penis hos gutter. Håper ikke dette virker overfladisk, og jeg vet at noen gutter liker lange kjønnslepper, og noen jenter liker liten penis. Mener ikke å støte noen. Anonym poster: 77c8d96fffeee4cde74804e34eab72a4 På hvilken måte påvirker store kjønnslepper sexlivet? Størrelsen på penis kan man jo fysisk kjenne, ved penetrering, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan kjenne/ikke kjenne størrelsene på kjønnsleppene? Anonym poster: 3aa5a79108a5415b0879ac1c934a71a6 5
Hapa Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 På hvilken måte påvirker store kjønnslepper sexlivet? Størrelsen på penis kan man jo fysisk kjenne, ved penetrering, men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan kjenne/ikke kjenne størrelsene på kjønnsleppene? Anonym poster: 3aa5a79108a5415b0879ac1c934a71a6 Det var vel ikke sexlivet TS viste til her heller, etter som jeg skjønte. Det var at kjønnsleppene plaget henne til daglig, reint fysisk...
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #11 Skrevet 9. november 2012 Det var vel ikke sexlivet TS viste til her heller, etter som jeg skjønte. Det var at kjønnsleppene plaget henne til daglig, reint fysisk... Jeg quotet heller ikke innlegget til TS, men til vedkommede som faktisk nevnte sexliv. Anonym poster: 3aa5a79108a5415b0879ac1c934a71a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 Hva mener du med store indre kjønnslepper da? Ca hvor lange er de? Mine indre kjønnslepper er på en måte to "små" klumper som så vidt er utenfor de ytre kjønnsleppene. Altså ca 2 cm lange. Mine er vel ikke så veldig lange, men jeg har blitt plaget fysisk av de siden jeg var liten. Får sår der de begynner osv. Har tenkt litt på operasjon jeg også, for det gjør ikke så mye for meg at de skjærer dem av. Da er jeg ihvertfall kvitt det problemet. Ellers har jeg fått masse komplimenter for underlivet mitt av gutter da. Anonym poster: fd2395be4c6891c4ff232502dfe85ce6
Ferny Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Jeg var sammen med ei jente med lange kjønnslepper, og måtte bare avbryte forholdet til slutt. Savnet et perfekt sexliv. Tror lange kjønnslepper på jenter er lignende liten penis hos gutter. Håper ikke dette virker overfladisk, og jeg vet at noen gutter liker lange kjønnslepper, og noen jenter liker liten penis. Mener ikke å støte noen. Anonym poster: 77c8d96fffeee4cde74804e34eab72a4 Er det sant?? Eller ironi? Skjønner ikke helt hvordan det påvirker sexlivet i så fall? Men lurte på da - er det samme greien med små pupper? Er det litt som liten penis også? Liksom noe galt med det "kvinnelige"? Merker jeg er overrasket i hvert fall. Men seriøse spørsmål herfra. 3
Gjest Katten. Skrevet 9. november 2012 #15 Skrevet 9. november 2012 Det er faktisk ganske digg å slikke jenter med store kjønnslepper - FYI. i tillegg til at det ser ganske attraktivt ut når de er nupult. Egentlig ser alle fitter meget attraktive ut. 6
Katniss Skrevet 9. november 2012 #16 Skrevet 9. november 2012 Jeg har store indre kjønnslepper, og jeg er storfornøyd med de.
Gjest Evans Skrevet 9. november 2012 #17 Skrevet 9. november 2012 Hvis du plages fysisk med store kjønnslepper kanskje dere kan bruke mer glidekrem? Jeg ser ikke helt for meg hvordan dette arter seg problematisk fysik egentlig. Dama har store indre kjønnslepper, men vi (hun) har aldri hatt noe ubehag med det. Men vi er i hvert fall flinke til å bruke glidekrem! Så kanskje der det ligger om dere ikke bruker det så mye.
hittah Skrevet 10. november 2012 #18 Skrevet 10. november 2012 Hvis du plages fysisk med store kjønnslepper kanskje dere kan bruke mer glidekrem? Jeg ser ikke helt for meg hvordan dette arter seg problematisk fysik egentlig. Dama har store indre kjønnslepper, men vi (hun) har aldri hatt noe ubehag med det. Men vi er i hvert fall flinke til å bruke glidekrem! Så kanskje der det ligger om dere ikke bruker det så mye. Mine er store. For min del klarer jeg ikke å gå uten truse, for da gnisser de på lårene mine. Jeg klarer ikke å gå med normal truse fordi de gnisser i trusa og jeg blir sår, gnagsår, og nei trusa er ikke for stor. Jeg får litt noia om samboeren min skal ned der med fingre eller tunga fordi mine indre kj.lepper rett og slett er i veien og det skaper irritasjon både i huden min der nede OG i hodet mitt. Jeg skal til legen strax for å få time til reduksjon av mine lepper. De går ut over mitt sexliv med mannen i mitt liv + meg selv i hverdagen. Glidekrem funker ikke for alle.
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2012 #19 Skrevet 10. november 2012 Hos meg stikker de ut ca to cm men jeg bare dytter de inn noen ganger. men jeg liker det ikke i det hele tatt. Usj.
Gjest Evans Skrevet 10. november 2012 #20 Skrevet 10. november 2012 Mine er store. For min del klarer jeg ikke å gå uten truse, for da gnisser de på lårene mine. Jeg klarer ikke å gå med normal truse fordi de gnisser i trusa og jeg blir sår, gnagsår, og nei trusa er ikke for stor. Jeg får litt noia om samboeren min skal ned der med fingre eller tunga fordi mine indre kj.lepper rett og slett er i veien og det skaper irritasjon både i huden min der nede OG i hodet mitt. Jeg skal til legen strax for å få time til reduksjon av mine lepper. De går ut over mitt sexliv med mannen i mitt liv + meg selv i hverdagen. Glidekrem funker ikke for alle. Ja, da forstår jeg at du kan oppleve det som et problem og håper at legene kan hjelpe deg - lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå