AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #21 Skrevet 10. november 2012 Jeg er 24 og hadde nok nølt ganske kraftig med å date en på 20. Jeg kan bare ikke se for meg at det finnes så mange 20-åringer som er voksne nok i hodet. Ikke at jeg er en superalvorlig voksen person, jeg liker faktisk gutter som er guttete og barnlige og lekne - men de må ha litt livserfaring og. Men man skal vel aldri si aldri Jeg er 24 og hadde nok nølt ganske kraftig med å date en på 20. Jeg kan bare ikke se for meg at det finnes så mange 20-åringer som er voksne nok i hodet. Ikke at jeg er en superalvorlig voksen person, jeg liker faktisk gutter som er guttete og barnlige og lekne - men de må ha litt livserfaring og. Men man skal vel aldri si aldri Som sagt så tror jeg ikke jeg virker så veldig mye yngre enn henne, mtp. alle som har gjettet at jeg er en del eldre enn jeg er. Oppi hodet mitt er vi like gamle når vi snakker sammen. Jeg merker hvert fall ingen forskjell. Mulig hun merker det da. Anonym poster: 7f28c866b36cf4de70de6d9f42eb2818
Gjest Reza08 Skrevet 10. november 2012 #22 Skrevet 10. november 2012 Kjemi + Trivsel = Kjærlighet Yngre + Eldre = Sunt Fordommer + Uadekvat tankegang = Tull Vil si at det er kjemien og trivselen som teller mest, ikke hvor gammel man er. Sjelden jeg reagerer på aldersforskjellen i forhold. Er selv mann, og hadde ikke hatt problemer med å date damer som var både yngre og eldre enn meg selv. Viktigst av alt er kjærligheten. Har aldri skjønt tankegangen til damer som bare skal gå etter halvgamle menn. Må da være like bra å ha et forhold til en yngre mann. Mange unge menn som er voksne av seg, og som vet hva det vil si å ta vare på sin kjære.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #23 Skrevet 10. november 2012 Kjemi + Trivsel = Kjærlighet Yngre + Eldre = Sunt Fordommer + Uadekvat tankegang = Tull Vil si at det er kjemien og trivselen som teller mest, ikke hvor gammel man er. Sjelden jeg reagerer på aldersforskjellen i forhold. Er selv mann, og hadde ikke hatt problemer med å date damer som var både yngre og eldre enn meg selv. Viktigst av alt er kjærligheten. Har aldri skjønt tankegangen til damer som bare skal gå etter halvgamle menn. Må da være like bra å ha et forhold til en yngre mann. Mange unge menn som er voksne av seg, og som vet hva det vil si å ta vare på sin kjære. Jeg blir så glad når jeg ser slike svar her inne. Det er godt å se at ikke alle Kvinneguidens mannlige medlemmer er bittre kvinnehatende gubber! Man kan jo nesten miste troa på mannfolk når man ser hva enkelte her inne skriver... Anonym poster: 8595f814cb0e99d6dbcb9278d8275795 1
Gjest Reza08 Skrevet 10. november 2012 #24 Skrevet 10. november 2012 Jeg blir så glad når jeg ser slike svar her inne. Det er godt å se at ikke alle Kvinneguidens mannlige medlemmer er bittre kvinnehatende gubber! Man kan jo nesten miste troa på mannfolk når man ser hva enkelte her inne skriver... Anonym poster: 8595f814cb0e99d6dbcb9278d8275795 Takk for det. Liker damer, dere er helt ulike fra menn på mange områder. Dere har evenen til å se hvert enkelt individ på en helt annen måte. I tillegg er de fleste varme, tillitsfulle og kjære. Mange bra mannfolk også, men flertallet av damene har dette inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå