Gjest yvonne91 Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Hei! Vet ikke helt hva som feiler meg, så før jeg tar turen til legen, vil jeg gjerne dele noe med dere, og kanskje dere har erfaring med det samme. Av og til etter at jeg og typen har forspill, så får jeg små rifter mellom skjeden og analhullet. Det har til tider bløtt bittelitt, som når man får et papirkutt eller lignende. Ellers har det kommet litt blod på papiret etter dobesøk. Men idag da jeg og typen hadde sex, skjedde det noe rart! Da han hadde fingret meg, var det MASSE blod på fingeren hans(?!). Jeg hadde absolutt ingen smerter, tvert imot under forspillet.. Det som var så rart var at da jeg gikk på do så kom det masse blod, som om jeg hadde mensen.. Og jeg går fast på p piller, og det er virkelig ikke nå mensen skal komme! Jeg tenkte bare at det var en rift innvendig som skapte litt blod.. Men da jeg hadde gått litt mer, og litt utover dagen, så kunne jeg merke at det rant fra skjeden min. Jeg trodde først at det kun var rester var sæd, men da jeg så, var det fullt av blod!!! Noen som vet hva dette kan være?? Hjelp vær så snill!! Typen min er bekymret for at jeg kan være gravid, eller om han har skadet meg skikkelig innvendig.. men kan jo ikke være noen av de muliighetene??? UÆÆ
Derpinaa Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Det kan være mellomblødninger, de kan komme selv om du går på p-piller. Men det kan nok være greit å ta en tur til legen om det ikke har skjedd før.
kaprifolen Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Kan også være klamydia. Blødninger under/etter sex er et lite kjent symptom.
dobri123 Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Er sikkert mellomblødninger, hadde en del av det selv da jeg gikk på pillene! Ikke noe farlig, vent noen dager å se hvordan det går :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå