Gå til innhold

Trang forrhud og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et dilemma.. jeg er 21 år gammel og har hatt sex endel ganger før uten problemer. Men nå i det siste har forrhuden gitt meg problemer, jeg for ikke trukket den ned whatsoever, bare bitelitt og dt er ikke nok. Den er stram og senest i natt lå jeg i seng med en jente og kunne faktisk ikke få til en dritt, den ble ikke ordentlig hardt engang og som sagt forrhuden er umulig å dra ned, det gjør vondt om jg prøver og føles ubehagelig.

Å ligge der med en naken fin jente som sier at hun vil ha deg men du klarer rett og slett ikke å få den inn pga forrhuden... unner ingen dette.

Så hva skal jeg gjøre? Skal jeg omskjære meg? Er en smule nervøs om jeg må dette men hva annet kan jeg gjøre? Er jo UMULIG å ha sex med trang forrhud.

Anonym poster: 34e27bd85ef24b8e0ee2e4d2c0ba8f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å smøre inn forhuden med en krem som inneholder Kortison morgen og kveld i ca. 8 uker og prøve å tøye forhuden forsiktig tilbake. Etter hvert så vil den vide seg ut slik at du kan få trukket helt tilbake uten å få vondt :) Hvis det blir trangere igjen etter hvert, så kan du prøve å gjennomgå prosessen en gang til :)

Hvis ikke så kan man jo operere, men du blir ikke omskjært hvis du ikke vil, de bare kutter et par snitt i forhuden og syr den sammen igjen slik at den blir videre :)

Skrevet

har hørt så mange historier om gutter som har fått snitt men at det ikke har hjulpet noe så om jeg går under kniven fjerner jeg alt altså omskjærer meg, men er litt redd for å gjøre dette egentlig selv om det egentlig er mye rensligere og lettere i lengden.

Tror dere krem kan funke å isåfall trenger jeg resept?

Skrevet

har hørt så mange historier om gutter som har fått snitt men at det ikke har hjulpet noe så om jeg går under kniven fjerner jeg alt altså omskjærer meg, men er litt redd for å gjøre dette egentlig selv om det egentlig er mye rensligere og lettere i lengden.

Tror dere krem kan funke å isåfall trenger jeg resept?

Kremen får man reseptfritt på apoteket, tror jeg :)

Skrevet

dra til legen og få det sjekket.. Hadde samme problem for noen år tilbake og prøvde alt.. hjelper å sitte i et varm lunka badekar med grønnsåpe i og forskiktig prøve å massere forhuden opp og ned..

Jeg endte med å omskjære meg helt og var veldig nervøs! Men resultatet ble kjempe fint! syns det ser bedre ut og har aldri hatt noen problemer siden :)

Anonym poster: 5f7ade98265f71b87d49cebe841c1735

Skrevet

Kom deg til lege :-) du er en mann i din beste alder og skal ikke la sexlivet bli ødelagt av noe som enkelt kan fikses. Legen vil vurdere om du trenger operasjon. Operasjonen er fort gjort, med lokalbedøvelse. Du kan snitte litt, eller fjerne alt. (Mange som bare får et lite snitt må gjøre det om igjen senere). Ventetiden på offentlig sykehus er relativt lang. På volvat koster operasjonen 5000, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...