Gå til innhold

Barbere eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva er mest "normalt"? Skal kvinner glattbarbere seg nedentil,inkludert hår ved anus, eller er det bedre å bare stusse, og la noe være igjen?

Anonym poster: 3943e095a3f7720b44a8e18a7e9ac0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det velger du selv :) Men jeg tror nok at av de som ikke glattbarberer, så stusser de i det minste :) Personlig så liker jeg å få bort alt, men mange liker jo å ha litt :laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det som er mest normalt er å gjøre slik en selv er komfortabel med :) Det burde iallefall være det.

Endret av scaramouche1
Skrevet

trodde det var litt på vei ut å barbere alt? i hvert fall få av kvinnene i min omgangskrets som gjør det, selv om de er unge og seksuelt aktive..

Anonym poster: c16d7161e162f6217ea9d795df7b27a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske flere av dere kvinner lot det gro mye og fritt...hvorfor ikke bare la det være naturlig? En skikkelig busk er jo bare flott og deilig :)

Anonym poster: 200890fec73fed4a4950ee7676375a55

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg skal være glattbarbert hele tiden så må jeg barbere meg hver dag og det gidder jeg ikke. I tillegg blir jeg så sår, og da tenker jeg ikke på nupper og inngrodde hår (jo jeg får det og), jeg har sensitiv hud som ikke er glad i å bli barbert. Men jeg er ikke "igjengrodd" heller :)

Anonym poster: 920b70c972cb8c928d09d8dad91e3ed3

• Liker 1
Skrevet

trodde det var litt på vei ut å barbere alt? i hvert fall få av kvinnene i min omgangskrets som gjør det, selv om de er unge og seksuelt aktive..

Anonym poster: c16d7161e162f6217ea9d795df7b27a6

Jeg synes det er mest behagelig slik, og det gjør min partner også :) Men selvfølgelig, det går jo dager der jeg ikke gidder, liksom :P

Skrevet

Virker ikke som det er mange damer som lar det gro fritt...? Personlig synes jeg det er synd,det er jo noen av oss som synes et naturlig,hårete underliv er skikkelig turn ON

Skrevet

Jeg liker best å ikke ha hår i det hele tatt. Men du må gjøre det som føles best for de!

Anonym poster: 34924b50a40efcc927a5089ad7385ba5

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best å ikke ha hår i det hele tatt. Men du må gjøre det som føles best for de!

Anonym poster: 34924b50a40efcc927a5089ad7385ba5

Går det ant å spørre hvorfor du liker det best uten hår? :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Alt skal bort for min del, i alle fall! Samme gjelder typen. Hår nedentil syns jeg er udelikat og i veien. Blir fortere skittent og svett med hår nedentil.

Nå er jo det min personlige mening. Det varierer veldig hva folk foretrekker!

• Liker 1
Skrevet

Kvinner skal være hårløse. Ekkelt med hår.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner skal være hårløse. Ekkelt med hår.

Vi skal ingenting... Om det er noe vi skal, så er det å velge selv.

• Liker 6
Skrevet

Smak og behag. Jeg pleier å være glattbarbert, men jeg syns det er litt mer stas med ei dame som har trimmet og frisert litt, enn ei som "bare" er helt glatt.

Skrevet

Barberer meg når jeg kjenner det begynner å bli litt stubber, også lar jeg vær å barbere meg en uke i måneden. Da ser jeg ikke vitsen i å barbere meg. haha

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...