Gå til innhold

Sår etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonym poster: db066439f0916a530a5656502c7f49bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver fra iPhone så dette ble jo helt feil.

Saken er at jeg blir ganske så sår etter sex med typen.

Sånn at hvis jeg har sex dagen etter igjen så gjør det fortsatt vondt når han trenger inn i meg. Han har sagt at jeg er ganske trang, og han er over gjennomsnittet stor. Er som regel godt oppvarmet og kåt hver gang.

Det er litt frustrerende, for jeg føler det må gå minst 2 dager mellom hver gang vi har sex fordi det rett og slett gjør vondt om vi gjør det igjen kort tid etter eller til og med dagen etter.

Noen som har det likt?

Skrevet

Kan du ha soppinfeksjon?

Skrevet

lillemeg90, det har jeg ikke tenkt på.. Det har liksom blitt så fryktelig sårt i det siste. Kanskje jeg burde gå til legen.

Skrevet

Hvorfor ikke bare la være å ha sex? Hvis det gjør vondt.

Anonym poster: ac5f368b3de5653b939530dda8b632c2

Skrevet

Det kan være så mye. Gå til legen, be evt. om henvisning til gynekolog. Det skal IKKE gjøre vondt å ha sex (med mindre det er en del av leken ;)). Smerter under samleie kan føre til store problemer det kan ta lang tid å bli kvitt. Avstå fra vaginalt samleie til du har vært hos legen og er sikker på hva du har.

Anonym poster: 8e6d0e525b581599ceb9cc3265dc2e29

• Liker 1
Skrevet

Det gjør ikke vondt under sex. Hvis dere leser overskriften så står det etter sex. Jeg blir så sår, bare lurer på om det er normalt.

Det er jo naturlig å bli det hvis man har det 4 ganger på en dag feks. Men sist så hadde jeg sex på lørdag kveld, 1 gang, og da vi hadde det igjen på søndag kveld så var jeg fortsatt sår.

Skrevet

Høres ut som en soppionfeksjone eller bare en ubalanse i bakteriafloren i skjeden.

Gå til legen og sjekk - og vær ellers påpasselig med å bruke riktig såpe (dvs ikke såpe men intimsåpe), bomullstruser og ta en liten Lactal-"kur" etter hver mens, så skal du se du kommer i balanse igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...