Gå til innhold

MKK + S/M, noen som har erfaringer? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Disse forkortelsene altså! Vi pratet litt om dette i går, så ramlet det ut av meg at jeg var veldig interessert i at han og en annen søt jente som vil være med, skal dominere og herje med meg. Men hva bør jeg tenke på på forhånd? Stopp-ord er en selvfølge, Jeg synes også det er litt turnoff med "verdiløse hore" og ufine ting, selv om de godt kan få lov å snakke hardt til meg, det må vel være greit å si fra om? Noe mer? :)

Anonym poster: c90b95ec0e102dd986f899ca408e0a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er kjæresten din, syns jeg det er viktig å teste ut sin egen sjalusi. Tror nok det kan komme litt andre reaksjoner enn man håper og tror, og da gjør det godt å kjenne seg selv skikkelig.

Pass på at dere er et sted dere ikke blir forstyrret eller oppdaget :P Og snakk om grenser når det kommer til fysisk smerte! Har du BDSM-erfaring fra før av? Vet du hva du tåler av forskjellige smerte og hvor du tåler det bra/dårlig?

Jo mer du lærer deg selv å kjenne før du kaster deg uti noe, jo mindre tror jeg du risikerer å få problemer med. Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det første som slo meg her var også dette med sjalusi. Sørg for å snakk mye om dette før dere gjør det, det kan være en utfordring selv om du ikke tror det akkurat nå.

Når det gjelder smerte og andre bdsm-elementer...er dette nor dere praktiserer? eller er dette nytt og dere oppdager dette sammen nå? Jeg tenker i en trekant hvor begge skal Dominere deg er det viktig at kjæresten din kjenner deg og vet om dine grenser, fordi dere har snakket sammen, opplevd sammen og han kan lese deg.

Kos dere og lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut! Har du tidligere hatt sex med venninden? Er det f.eks greit at hun og kjæresten din "tafser"? Er det lov til å spørre hvor gamle dere er? Ser ikke at det skulle by på noen problemer, så lenge alle er ærlige mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ingen erfaringer med det i det hele tatt.

Anonym poster: d7a3b05ea680e758b8cfa849cf80b3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som kan bli det største problemet her er faktisk sjalusi... Det er en spennende fantasi, men kan fort bli noe helt annet enn det man hadde forestilt seg hvis man ikke er helt sikker på egne følelser og hvordan man vil takle å se partneren med en annen.

Bondage biten er jo grei å kontrollere ved hjelp av et stopp-ord og god kommunikasjon i forkant. Komme med en liste over hva som kan være spennende og hva som er uakseptabelt f.eks :)

Så lenge dere begge er sikre, og dere finner ei jente som er allright, er det vel bare å kjøre på og nyte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...