AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #1 Skrevet 7. november 2012 Lager dere et lite stønn når dere klemmer noen dere holder på med? En mann gjør alltid det med meg, vi var på date her for en liten stund siden og da vi skilte lag så ga han meg en klem og mens vi klemmet kom det et stønn. Liksom "Ahh". Et slags sukk. Er dette vanlig? Gjør du det? Jeg synes det var skikkelig ubehagelig, og ekkelt og alt. Motbydelig bare å tenke på det. Er jeg rar? Kanskje jeg ikke har romantiske/erotiske følelser for denne mannen? Jeg vurderer å la være å møte ham igjen på grunn av dette; men er det pirkete av meg..? Anonym poster: 3a9fb7e6501fa751be1024fbd1300fd9
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. november 2012 #2 Skrevet 7. november 2012 Høres creepy ut! Kan godt gi fra meg et sukk når jeg må gi en hadeklem til kjærsten, eller et lite "mmmmmm" når vi ses etter en lang periode fra hverandre. Men et stønn fra en fyr jeg bare hadde noe på gang med? Weird.
Gjest Snuppeluren Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 En jeg har noe på gang med sier innimellom "mmmmm" når vi klemmer, og det synes jeg bare er koselig Et stønn ala "aahhh" er bare ekkelt. Tror jeg også hadde følt en form for avstøtning da...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Å, godt å høre at jeg ikke er den eneste som reagerer på slikt Jeg tror jeg skal møte ham én gang til, og dersom det da gjentar seg gidder jeg ikke mer! Takk for svar:) Anonym poster: 3a9fb7e6501fa751be1024fbd1300fd9
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. november 2012 #5 Skrevet 7. november 2012 Å, godt å høre at jeg ikke er den eneste som reagerer på slikt Jeg tror jeg skal møte ham én gang til, og dersom det da gjentar seg gidder jeg ikke mer! Takk for svar:) Anonym poster: 3a9fb7e6501fa751be1024fbd1300fd9 Du kan jo si det på en spøkefull måte da, alle forhold bygger jo på kommunikasjon. Hvis du ikke klarer å si ifra om småbagateller, åssen skal du klare å si fra om store, vanskelige ting iframtiden? Ideer: "Haha, stønna du meg i øret? Er ikke det litt tidlig for sånt? " evt "Var det virkelig SÅ godt å klemme meg..? Ble litt satt ut jeg hehe!" 2
Gjest sardintroll Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 "Mmmmm" lyden synes jeg er helt ok om det er en venn eller date, men om det høres ut som han nesten kommer, skjønner jeg at det er ekkelt, ja. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Oi. Jeg tror jeg gjør dette nærmest automatisk, når jeg klemmer menn (er kvinne selv ja) jeg virkelig liker. Ikke høylytt orgasmestønning riktig nok, men et lite stønn/sukk kan snike seg frem iblant ... Håper menn har høyere grense for hva som er perverst enn dere damene her inne har. ;D Anonym poster: 38b7f802ae6865eb46832e0057be48eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå