Gå til innhold

Vintersko/workwear


FantasDick

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til hvilke sko jeg kan bruke til workwear. Er stort sett avslappet kledd, så jeg sliter veldig med å tenke ut hvilke sko som passer til dresscoden, særlig nå som det er vinter.

Hva bruker dere? Jeg har litt reisevei til jobb, så de må gjerne være behagelige og tåle en liten spasertur. Hadde vært helt perfekt om de passer til både bukser og skjørt/kjoler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har innesko stående på jobb (etterhvert en samling på fire-fem par, så har jeg alltid noe som passer til dagens antrekk), og så går jeg til jobb i vintersko/gummistøvler/hva nå været krever. Kunne du ha gjort noe av det samme?

Anonym poster: 9025cd499a0f97cefdbc34097f2d5a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vurdert å ha med et par pumps, så kan jeg bytte når jeg kommer på jobb, men jeg tenkte at det var for teit. Men det er altså noe jeg kan gjøre? :)

Jeg har jo en del sko som passer, men de har jo gjerne 10-13 cm hæler og det er like lett å gå med på glattis, i masse snø, på kaia (tar båt til jobb) osv. Burde egentlig gå i kjoler/skjørt/dress på jobb, og da ser det best ut med pumps, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vurdert å ha med et par pumps, så kan jeg bytte når jeg kommer på jobb, men jeg tenkte at det var for teit. Men det er altså noe jeg kan gjøre? :)

Jeg har jo en del sko som passer, men de har jo gjerne 10-13 cm hæler og det er like lett å gå med på glattis, i masse snø, på kaia (tar båt til jobb) osv. Burde egentlig gå i kjoler/skjørt/dress på jobb, og da ser det best ut med pumps, synes jeg.

Det kommer sikkert an på hvor du jobber, men de fleste kvinnene på min arbeidsplass har ihvertfall sko stående her.

Anonym poster: 9025cd499a0f97cefdbc34097f2d5a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...