Litago Skrevet 4. mars 2004 #21 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle ønske - at jeg var flinkere til å sette pris på de små gledene i hverdagen - at jeg var flinkere til å sette pris på flotte venner. Tror det var alt for i dag. En ting til: at jeg var litt snillere mot meg selv.
Gjest Lea Skrevet 4. mars 2004 #22 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle ønske at ting ikke ble møkkete/støvete igjen etter vask. Livet hadde vært så mye bedre uten klesvask, oppvask og husvask. Ja til spinkelgulv og engangskopper
Laina Skrevet 4. mars 2004 #23 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle ønske dere fikk alle ønskene deres i oppfyllelse!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #24 Skrevet 4. mars 2004 Jeg har også noen svært onde ønsker...som ser ut til å gå i oppfyllelse.
Lizzie Skrevet 4. mars 2004 #26 Skrevet 4. mars 2004 - at jeg fikk fast ansettelse på jobben min - at vi etterhvert får kjøpt et helt hus - at det var blitt vår allerede - penger, atter penger - at jeg hadde en katt, som alltid var glad for å se meg! Og selvfølgelig en hel haug med andre ting, men det var nå dette som var lengst frem i hodet akkurat nå. Lenger bak er det ganske rotete, så der tar det litt tid å finne frem.....
Bø Skrevet 4. mars 2004 #27 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle ønske: - at jeg var slank - at han som har vunnet min interesse blir min - at jeg står til alle eksamenene mine
MarianneE Skrevet 4. mars 2004 #28 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle ønske jeg kunne fortelle alle KG'ere at hver eneste bruker gir meg noe positivt i løpet av en dag!
Tusseline Skrevet 4. mars 2004 #29 Skrevet 4. mars 2004 Mine ønsker: -At jeg hadde mer motivasjon til skolearbeid -At jeg hadde penger nok til ny leilighet, studier i Australia, reise osv. -At jeg hadde en frisk lillebror -At jeg ikke tok alt for gitt
Lenemor Skrevet 5. mars 2004 #30 Skrevet 5. mars 2004 -At vi kunne kjøpe oss et hus snart og at vi slapp å leie :-x -At jeg fikk fast jobb -At faren min bodde nærmere Kommer ikke på noe mer nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå