Gå til innhold

Prøve undertøy på butikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vel litt sær, men jeg liker ikke å prøve undertøy på butikken. Føles litt rart å ta på seg klær som sitter helt innpå huden, og så kanskje henge det tilbake.

Truser går greit, der vet jeg hvilken størrelse jeg skal ha (prøves ikke!). Men Bh er jo helt umulig! Etter utallige feilkjøp bet jeg i det sure eplet og tauet med meg Bher inn på prøverommet. Etter flere prøvinger gikk jeg ned en størrelse rundt og en cup opp....

Men hva gjør dere? Og er det greit å prøve undertøy på butikken?

Jeg må innrømme at jeg nesten har fryktet at en rasende butikkdame skulle komme inn i prøverommet og kjeftet på meg når jeg har prøvd bher.... :sjenert:

Anonym poster: fe964a991e8051ded3e5a825fa1d667e

Anonym poster: fe964a991e8051ded3e5a825fa1d667e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forandrer størrelsen din seg fra dag til dag?

Anonym poster: a8a51295be0da21bb0b435152d05e161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt prøver man bh-er! Det er da ikke noe annerledes å prøve en bh enn en singlet. Puppene dine er bare hud, akkurat som ryggen eller leggene dine. Med mindre du er ammende, og lekker melk...

Truser skal man ALDRI prøve rett på huden. Det står det da også strengt opplyst om. Jeg prøver aldri truser, og det håper jeg ikke andre gjør heller. Men det er lov, men da må du prøve dem utenpå trusen du har på deg.

Anonym poster: b0a6103831cbe631f46f926e0fb7c367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt prøver man bh-er! Det er da ikke noe annerledes å prøve en bh enn en singlet. Puppene dine er bare hud, akkurat som ryggen eller leggene dine. Med mindre du er ammende, og lekker melk...

Truser skal man ALDRI prøve rett på huden. Det står det da også strengt opplyst om. Jeg prøver aldri truser, og det håper jeg ikke andre gjør heller. Men det er lov, men da må du prøve dem utenpå trusen du har på deg.

Anonym poster: b0a6103831cbe631f46f926e0fb7c367

Hadde tenkt å skrive et svar, men synes dette var bra forklart.

Anonym poster: 74acf8b59a23ad637454b8fdd6d80560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ALLTID bh før jeg kjøper. Størrelse og passform varierer med ulike modeller/merker. Har jeg funnet et merke og en modell jeg liker godt hender det at jeg kjøper flere bh-er i samme modell og samme størrelse, det pleier å gå bra. Men det hører til unntakene...

Truser prøver jeg ikke (har prøvd bikinitruse/badedrakt utenpå eget undertøy siden det kan bety litt i forhold til passform, og gjerne koster litt...), og der har vært endel bomkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver alltid både BH og truser før jeg kjøper, hvis ikke hadde det blitt mye bomkjøp siden jeg er så kresen - og det har jeg ikke råd til. BH-ene prøver jeg rett på huden mens med trusene har jeg selvfølgelig min egen truse på under.

Anonym poster: 4e3a078b1587d0165d32981784af51bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Jeg prøver alltid BH'er og truser, fordi jeg er veldig kresen på det. Men jeg har da selvsagt min egen truse under. På samme måte som jeg har min egen truse under når jeg prøver bukser og shortser. Har aldri tenkt over det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye feilkjøp av BH. Men da jeg jikk på spesialbutikk og søkte hjelp fant jeg den BH jeg likte. Alldri mer BH uten å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...