Gå til innhold

Melanotan advarsel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bare advare andre mot å bruke melanotan.

Var så dum at jeg brukte det for flere år siden og jeg får fortsatt

blant annet føflekker av kun bittelitt soleksponering.

Gjort er gjort, men tenkte at jeg ville advare andre mot den samme feilen.

Anonym poster: 3f966355eb82a25f6f0f2845f098ebff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig at du møtte gjøre deg den erfaringen. Jeg hadde noen venniner som gjorde det for noen år siden, og de, som deg, sliter fortsatt med bivirkninger. Er glad jeg aldri hang meg på det toget.

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Jeg, som den uvitne dummingen jeg er, spør: Hva er Melanotan? Hvilke bivirkninger fikk dere? Vil de noen gang gå over?

Skrevet

Det er noe ungdommer kjøper ulovlig på nettet og sprøyter inn i buken(på seg selv) for å bli brune.

Bare google det så kommer det opp masse artikler som bør få varsel lampene til de fleste å blinke!

Skrevet

Også kalt for barbiedopet. Veldig glad for at jeg aldri prøvde det der.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det hemmer også sultfølelsen og gir økt sexlyst - barbiedopet kalles det også. Flere hjernedøde bloggere har gått på det, og har som resultat verdens mest ujevne hudfarge. Hva hjelper det å være brun når man blir direkte flekkete? Huff...

Skrevet

Da jeg gikk på VGS var det noen av jentene som brukte det. Flere av dem fikk blå hovne lepper. Så helt sykt ut.

Har ikke hørt om det på lenge, så håpet egentlig at det hadde blitt litt "glemt". Ikke akkurat bra hvis unge jenter bruker det uten å forstå de mulige konsekvensene.

Det er virkelig ikke så viktig å være brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...