Gå til innhold

Klær til store jenter? =/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har alltid vært overvektig, har gått ned en del, men er fortsatt en XXL - noe som gjør det vanskelig å finne klær. Jeg trenger derfor litt hjelp!

Jeg er på utskikk etter jeggings, tights som ser ut som jeans. Grunnen til at jeg ikke vil ha vanlig jeans er selvsagt fordi de sitter så dårlig og vanskelig å finne noe som passer. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? evt forslag til andre type bukser som passer til en større kropp? Gjerne linker! Fordel om det ikke er så veldig dyrt.

Mitt største problem er å finne overdeler, jeg synes overarmene mine er sååå gigantisk, er det noen overdeler som får armene til å se mindre ut/mer skjult?

Jeg trenger også nye jakker, men synes det er så vanskelig å finne en som ser bra ut! Synes de alltid får meg til å se ekstra stor ut, ønsker derfor litt tynne og helt noe varme jakker.

Alt av linker, råd og forslag taes imot med takk. Har lyst å se litt mer fresh ut, og ikke bare gå i de samme gamle klærene som jeg føler meg somewhat komfortabel i..

Anonym poster: 5bc51c1997069557730844b4e5c361b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har funnet masse klær på avos.com! En helt fantastisk side med alt du søker!

Kan jeg spørre hvilken kroppsform du har!? Dette har mye å si, for de ulike formene på klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du mener asos.com ;)

Anonym poster: 38e2da9dc62cacd31c6d26af7af6fea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..ja:p

Hei! Jeg har funnet masse klær på avos.com! En helt fantastisk side med alt du søker!

Kan jeg spørre hvilken kroppsform du har!? Dette har mye å si, for de ulike formene på klær.

Blir det ikke dyrt mtp toll...?

Anonym poster: d52dfe91f0b1a45d580643a4943a19c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos zizzi butikkene finner du klær fra str. 42-56. Jeg kjøper nesten alle mine klær der.Kan nesten garantere at du finner jeans som passer for deg.

På zizzi.no står det oversikt over butikker i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et elendig utvalg i Norge, jeg synes mange kjeder burde føre sin vanlige kolleksjon opp i større størrelser. HM + har blitt ørlite granne bedre enn det var før. Innimellom dukker det opp ok klær der, men jeg blir fortsatt mest irritert over dem.

Dette er en kjempefin blogg synes jeg http://beyond-sizes.com/

Den er svensk og skribenten linker ofte til forskjellige merker og nettbutikker i utlandet.

Anonym poster: a38066196d4f842db49ed25da8908d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i h går du ikke ned i vekt, hvis du er tjukk?! Får man ikke engang på seg XL i VANLIGE butikker, lider man jammen av fedme.

Anonym poster: 95e3c93ac7cc3948ac19e602272b0261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i h går du ikke ned i vekt, hvis du er tjukk?! Får man ikke engang på seg XL i VANLIGE butikker, lider man jammen av fedme.

Anonym poster: 95e3c93ac7cc3948ac19e602272b0261

Dra til helvete

Anonym poster: 04bf7ef4b8cd335f273cbecfecbcc32b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i h går du ikke ned i vekt, hvis du er tjukk?! Får man ikke engang på seg XL i VANLIGE butikker, lider man jammen av fedme.

Anonym poster: 95e3c93ac7cc3948ac19e602272b0261

Håper du ikke bryr deg om slike kommentarer, TS. En skal ikke måtte forsvare livsstilen sin og kroppen sin i en tråd der man spør etter klesråd.

Anonym poster: 4acfd695dd725ead4b7adcdeb9e1c1be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

De har nå ganske mye fint i nettbutikken til H&M for tiden av H&M+ :) Dette er en stilig måte å kle seg på hvis du vil skjule store overarmer. Dette er også et ganske fresht antrekk, men jeg ville kanskje satset på støvletter i stedet for sko. Denne ytterjakken synes jeg ser veldig nett og fin ut, er nesten lei meg for den ikke finnes i str 38/40! Her er en kåpe som jeg også synes er veldig fin.

Alle disse klærne kan du kjøpe online i Norge, og som du ser er de rimelige også. Uansett størrelse synes jeg også at det er viktig å være fresh ellers, med nyvasket hår, pen sminke og velstelte negler. Godt undertøy kan gjøre stor forskjell, og siden du er stor, kan du slå deg løs med litt store smykker og skjerf :) Forøvrig har både ellos og LaRedoute godt utvalg i sko og støvletter som passer til store jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje disse tipsene fra Trinny og Susannah kan hjelpe når det gjelder armene?

Cap Sleeves: If your upper arms are heavy, you need to stay away from all shirts with short cap sleeves, especially if the sleeves are tight! A cap sleeve will only emphasize emphasize excess weight on the upper arm.

It's better to hide your arms with a 3/4 length sleeve instead; just make sure that the sleeve is LOOSE! A tight three-quarter length sleeve will make heavy upper arms look like two sausages.

Puff Sleeves:Shortpuff sleeves are another no-no. That's because the elastic at the bottom of the sleeve will cause the fat below to bulge out and look even worse. But if it's long, a puff sleeve is actually a good choice, because the extra fabric gathered at the top leaves more room in the sleeve for your arm.

Long, Flowing Sleeves: These are always a good choice for women with arms on the fleshy side.

Halter Necks: Women with substantial upper arms should never wear halter necks of any kind. The narrowness of the halter neckline will only emphasize the greater width of the arm area.

Spaghetti Straps: Don't even think about it. Spaghetti straps place too much emphasis on heavy arms.

Sleeveless Dresses: Another no-no. Sleeveless dresses are usually designed with small armholes. Imagine what these will do to the arms that you squeeze through them (if you can even get them through)!

Bracelets: It may seem obvious that women with heavy arms would want to wear large bracelets to balance everything out. But strangely, Woodall and Constantine do not recommend this. Instead, they advise wearing small and delicate bracelets to draw attention to the smallest part of your arm: the wrist.

Rules to Remember:

1. If your arms are heavy, you should always wear sleeves, but they need to be the right kind of sleeves.

2. Avoid clothing with cap sleeves.

3. Don't wear clothing with short puff sleeves.

4. Sidestep spaghetti straps.

4. Stay away from large prints.

5, Remember that the camouflaging tendency of small prints makes them a good choice.

Det er litt mye 'nei-nei' her, men også noen gode tips. Andre T&S tips går på å unngå tykke strikkete materialer på de områdene man ikke vil forstørre.

Anonym poster: a38066196d4f842db49ed25da8908d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du mener asos.com ;)

Anonym poster: 38e2da9dc62cacd31c6d26af7af6fea8

Slenger meg på denne, asos.com har et eget merke som heter curves. Masse fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...