Gå til innhold

HJEEEELP!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

HUN KAN IKKE, HUN MÅ IKKE! HUN FÅR IKKE LOV Å DØ!

LILLE TANTUNGEN MIN SOM ER 4 DAGER GAMMEL DE KAN IKKE GJØRE NOE FOR HENNE MER! HJERTE HENNES VIL IKKE, HVORFOR HVORFOR MÅ DETTE SKJE!

LEGENE SA JO IGÅR AT HUN KUNNE BLI FRISK, HVORFOR SIER DE NOE ANNET IDAG!

JEG ER MANGE MIL VEKKE! JEG FIKK IKKE SE HENNE, FIKK IKKE VÆRE TANTEN HENNES, KOSE MED HENNE LEKE MED HENNE! DATTEREN MIN FIKK IKKE LEKE MED HENNE!

jeg vil være anonym nå, men JEG HÅPER AT ALLE DERE SOM LESER DETTE KAN BE FOR HENNE OG SENDE HENNE MASSE GODE TANKER!

VÆR SÅ SNILL HVIS DERE VET OM NOEN LEGER, SI I FRA VI ER DESPERAT!

Klem fra fortvilt tante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg føler med deg veit hva du går igjenom.Dette skjedde meg for ca 3 år siden og det var min sønn.

Du vil aldri bli kvitt sorgen men den vil avta etter noen år.Sender deg tanker og trøst mere kan jeg ikke gi deg,men legg det i Guds hender.

trøsteklem

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt for det lille barnet, og for alle dere rundt. Jeg føler med dere, mistet selv en lillesøster så altfor tidlig... Ikke mist håpet, finn styrke i å være tilstede som god støtte for andre pårørende i denne tiden.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender mange varme tanker og gir deg en god klem. av og til er livet så utrolig urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike ting er utrolig urettferdig icon_mad.gif

Jeg sender deg maange klemmer og tanker icon_smile.gif

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

LIVET ER SÅ FORBANNA URETTFERDIG!

JEG FORSTÅR IKKE HVORDAN KAN DE BYGGE SÅ SMÅ MOBILER, HVORDAN KAN DE BYGGE SÅ MASSE GODE DATA, HVORDAN KAN DE BYGGE 100ETASJER BLOKK, HVORDAN KAN DE LAGE SÅ MYE RART SOM ER I VERDEN? MEN 2 SMÅ KLAFFER TIL HJERTE KAN DE IKKE LAGE!

MIN LILLE TANTUNGE LIGGER DER OG KJEMPER FOR HARDE LIVET, MENS RESTEN AV HVERDEN FORSETTER SLIK SOM DEN GJØR!

HAR LYST Å SKRIKE OG SI HVA SOM FEILER VERDEN!

HVORFOR MÅ BARN LIDE? DET ER SÅ FORBANNA URETTFERDIG!

STAKKAS SØSTEREN MIN, HUN HAR DET HELT FOR JÆVLIG, STAKKAS LILLE ENGELEN VÅR!

GUD VÆR SÅ SNILL HØR MIN BØNN, JEG BER DEG GUD, LILLE TANTUNGEN MIN TRENGER DEG SÅRT! GUD HVORFOR KUNNE DU FÅ DETTE TIL Å SKJE?

GUD JEG BER DEG FRA HELE MITT HJERTE, JEG BER DEG SÅ HARDT OG SÅRT, KAN DU VÆRE SÅ SNILL OG HØRE MIN BØNN! KAN DU FÅ LILLE TANTUNGEN MIN TIL Å LEVE, LEVE LYKKELIG LEVE LENGE! DET ER BARE DU SOM KAN HJELPE HENNE NÅ, ÅÅ GUD VÆR SÅ SNILL HJELP HENNE NÅ.

GUD HVIS DU VIL HA NOEN HOS DEG, HVORFOR VIL DU TA HUN I FRA OSS, KAN DU IKKE BARE TA MEG, TA HJERTE MITT, IKKE TA HUN!

SØSTREN MIN ER HELT KNUST, MANNEN HENNES HAR GITT OPP, GUD TA MEG, VÆR SÅ SNILL, IKKE TA LILLE JENTA VÅR!

JEG BER DEG GUD, HØR MIN BØNN, HØR MITT HJERTE SKRIKE, FOLK SIER AT VI SKAL KOMME OG BE TIL DEG NÅR VI TRENGER DEG, ÅÅ GUD DU ANER IKKE HVOR SÅRT VI TRENGER DEG NÅ, LIVET ER SÅ URETTFERDIG! VAR DET VIRKELIG DETTE DU VILLE? VIL DU AT VI SKAL LIDE? VIL DU TA SMÅ USKYLDIG BARN I FRA OSS? GUD JEG BER DEG IKKE TA HUN! TA MEG ISTEDENFOR!

IMORGEN GJELDER DET GUD, IMORGEN FÅR VI SVAR OM DE SKAL LA HENNE LIGGE DER MER ELLER OM DE SKAL BARE SKRU AV MASKINEN! GUD JEG VET IKKE HVA JEG SKAL TENKE PÅ, JEG VET IKKE HVORDAN JEG SKAL OVERLEVE, HVORDAN KAN JEG SE SØSTEREN MIN I ØYENE, JEG SKJEMS FOR JEG HAR EI FRISK LITA JENTA!

GUD VÆR SÅ SNILL, JEG BER DEG VÆR DER FOR HENNE I MORGEN, VI TROR PÅ DEG GUD, VIL DU VIRKELIG AT VI SKAL BEGYNNE Å TVILE?

GUD HØR MIN SISTE SKRIK GUD, JEG ANER IKKE HVA MER JEG SKAL GJØRE NÅ.... DET MÅ VÆRE MER Å GJØRE FOR LILLE JENTA VÅR, HAR DU IKKE MER PLANER ENN DET FOR HENNE? HVA VAR VITSEN DA MED DETTE HER? HVA VAR MENING MED DETTE HER? GUD JEG BER DEG SVAR PÅ MIN BØNN ÅÅ GUD, TA MEG ISTENFOR!

måtte skrive ned, kom bare ut, godt å få det ut!

jeg føler meg så liten, så liten og så hjelpeløs! stakkas søsteren min, sitter her og ser på mens hun holder på å bli visket bort, og det er ikke en verdens ting jeg kan gjøre for å forandre på alt dette! jeg trodde jeg var så sterk og jeg skulle klare dette! men jeg klarer ikke mer, jeg klarer ikke mer..... det verste er å spille når jeg snakker med andre, vil ikke at de skal se at jeg ikke er sterk nok til å klare dette! men jeg holder på å knekke sammen, jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for at jeg kan få tantungen min til å bli frisk, få søsteren min til å være glad og få andre til å være glad! jeg prøver så hardt at har fått magesår igjen! men så blir jeg så sint på meg selv, for jeg sitter og synes synd på meg selv i tillegg! jeg hater meg selv for dette! skulle ønske at dette her var fæl drøm. og at snart så våkner vi alle sammen og alt er slik som det var før!

beklager for dette her ble lang, men jeg måtte få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig grusomt!! icon_cry.gif

Sender alle mine varmeste og godeste tanker til den lille tantungen din og til familien.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...