Aprilcch Skrevet 15. november 2012 #21 Skrevet 15. november 2012 Tror nok du heller får ta med deg erfaringen, og heller si hei neste gang du ser en fyr du har lyst til å bli kjent med.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #22 Skrevet 15. november 2012 Det var nok skrevet med litt ironi!! For hvis en mann hadde skrevet det TS skrev, om en kvinne, så ville han ha fått dritkjeft her inne... Har til gode å se en mann her inne få kjeft fordi han forteller om en vakker kvinne han så, men som han ikke turte å ta kontakt med, gitt.. De fleste ville nok reagert med sympati osv i hans tilfelle også. Dette er vel heller noen av de bittre gubbetassene her inne uten sosiale antenner som er ute og troller litt igjen. Anonym poster: 00213ed35680fbcecbec06982b58aa63 1
Guybrush Skrevet 15. november 2012 #23 Skrevet 15. november 2012 Har til gode å se en mann her inne få kjeft fordi han forteller om en vakker kvinne han så, men som han ikke turte å ta kontakt med, gitt.. De fleste ville nok reagert med sympati osv i hans tilfelle også. Dette er vel heller noen av de bittre gubbetassene her inne uten sosiale antenner som er ute og troller litt igjen. Anonym poster: 00213ed35680fbcecbec06982b58aa63 Njaaa, finnes da nok av tråder hvor brukere gir klar beskjed om at det er stalker oppførsel, psykotisk, etc og at man er patetisk om man holder på slik
Gjest Awzm me Skrevet 15. november 2012 #24 Skrevet 15. november 2012 Hehe, skjønner deg ts. Kan fortsatt komme til å tenke på kjekkaser jeg har sett på flyplasser og tog for flere år siden, men ikke at jeg er betatt av dem da, man må nok bare komme seg videre, men koselig å tenke tilbake på
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #25 Skrevet 15. november 2012 Njaaa, finnes da nok av tråder hvor brukere gir klar beskjed om at det er stalker oppførsel, psykotisk, etc og at man er patetisk om man holder på slik Har aldri sett en mann her inne blitt kalt verken psykotisk eller patetisk bare fordi han sier han har sett en pen kvinne som han ikke turte å snakke med. Trodde menn skulle være så rasjonelle og logiske jeg... gjengen som er her inne virker jo helt skrullete. Anonym poster: 00213ed35680fbcecbec06982b58aa63
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #26 Skrevet 15. november 2012 Njaaa, finnes da nok av tråder hvor brukere gir klar beskjed om at det er stalker oppførsel, psykotisk, etc og at man er patetisk om man holder på slik Jeg har sett en tråd hvor to-tre jenter kalte TS for en stalker fordi han tok kontakt med en jente på facebook, og resten av jentene forsvarte ham og var sympatiske. Så nei, det er ikke så vanlig å få kjeft, tvert i mot. Anonym poster: 2c0b4eb4000b5412982e4388593cf3b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå