Gå til innhold

Kjolehjelp!


Fashionistaen

Anbefalte innlegg

Som vanlig er jeg på jakt etter julekjole. Jeg er igrunn på utkikk etter en tettsittende satengkjole som rekker meg til midten av lårene som verken er for utringet i rygg eller foran. Vet at Karen Millen har mange flotte, men "problemet" er at jeg er 156 cm og kjolene rekker en person på rundt 170 til knærne.

Er dette virkelig mission impossible?

Jeg har forresten mulighet til å sjekke ut butikker i Oslo, Akershus og Østfold-området. Kjøper mer enn gjerne på nett, men foretrekker å prøve i butikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Som vanlig er jeg på jakt etter julekjole. Jeg er igrunn på utkikk etter en tettsittende satengkjole som rekker meg til midten av lårene som verken er for utringet i rygg eller foran. Vet at Karen Millen har mange flotte, men "problemet" er at jeg er 156 cm og kjolene rekker en person på rundt 170 til knærne.

Er dette virkelig mission impossible?

Jeg har forresten mulighet til å sjekke ut butikker i Oslo, Akershus og Østfold-området. Kjøper mer enn gjerne på nett, men foretrekker å prøve i butikk :)

pleier du å være på jakt etter julekjoler? :P

Jeg er bare ca 6-7 cm høyere enn deg, men Karen Millen kjoler er passe i lengden til meg.

Har til og med en som er til midt på låret.

Så jeg tviler på at missionet er helt impossible....

ellers har jo Oasis på Oslo City mye lekkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, som vanlig var kanskje en overdrivelse, men jeg er iaf på utkikk etter kjoler så og si hele året (uten at det gir så veldig mye resultat) :P

Mye mulig jeg har vært uheldig med kjolene fra KM, for prøvde så godt som hele sortimentet til KM i London i fjor, men da var de fleste (iaf av sateng) for lange. Men kan jo ta meg en tur innom butikken i Oslo å se om det er noe bedre i år :)

Oasis hadde jeg helt glemt, så skal sjekke der også :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke det å legge de opp noen cm?

Anonym poster: af318fc73f8f53c22551448d377bce24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper på Karen Millen er jeg helt sikker på at de har et system for å legge opp kjolen for deg. Sånt pleier å være inkludert i prisen, evt hundre kroner ekstra eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...