Gå til innhold

Er denne fake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første cluet, Hong Kong. Andre cluet, den negative feedbacken.

Jeg sier nei.

Anonym poster: 01aa1648f691178a0eef1dc2bb986ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at det ikke er ekte skinn. Tviler på at Guess fører lommebøker uten ekte skinn. I tillegg koster den under 200 kr.... Ekte? Nei.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den er ekte. En selger kan ikke være top rated og samtidig selge fakes, det ville garantert blitt oppdaget. Dessuten er du beskyttet av buyer protection. Selger kan sannsynligvis skaffe guess direkte fra leverandør og selge det billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den er ekte. En selger kan ikke være top rated og samtidig selge fakes, det ville garantert blitt oppdaget. Dessuten er du beskyttet av buyer protection. Selger kan sannsynligvis skaffe guess direkte fra leverandør og selge det billig.

Og det tror du personen gjør? Vi vet jo hva kina er kjent for.

Anonym poster: 8d3b91c995cfad4a317125441a9fcf86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brookedavis

Jeg kjøpte en Guess lommebok på eger til rundt 1100 kr og den var det IKKE ekte skinn i. Så ja, guess produserer lommebøker uten skinn. Guess er dessuten mye rimelige i USA enn det er i Norge. Der får man Guess kastet etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det tror du personen gjør? Vi vet jo hva kina er kjent for.

Anonym poster: 8d3b91c995cfad4a317125441a9fcf86

Ja, men man skal jo ikke skjære alle over én kam. Det er riktig at Kina driver med en del tøys, men ebay er veldig strenge på fakes. I og med at denne selgeren har solgt såpass mye, tror jeg den er seriøs.Hvis den ikke var det, ville ebay ha fjernet den for lengst, brukere rapporterer useriøse selgere.

Men for all del, jeg kan ikke love noe, jeg sier bare at sannsynligvis er den ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guess er vel ikke kjent for å være så dyr egentlig, de er vel litt "hyped up" i Norge. Denne kan likesågodt være ekte. Har ingen problemer med å tro at Guess produserer varer av faux leather.

Anonym poster: 967da985ef9a6fbaf27d9705cf95629b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...