Gå til innhold

Nyttårsantekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å være litt tidlig ute og bestille meg en kjole til nyttår allerede nå, slik at det er i boks! Det er bare så utrolig mange fine kjoler å velge mellom, og aner ikke hva jeg skal gå for. Blir nok en fest med venner og bekjente, så vil jo gjerne kle meg litt mer sexy enn jeg gjør på julaften sammen med familien! :)

Jeg er 18 år gammel, 168 cm høy, og bruker som regel størrelse M, men har også klær i både S og L. Har mørke brunt hår ned til puppene, brune øyne og har en litt gylden hudfarge. (Har omtrent de samme fargene og nokså likt hår som Selena Gomez) Hva tror dere jeg kan kle? Vil gjerne ha en kjole uten stropper, og har vudert noen av disse (ja, vet de er korte, men har brukt en kort shorts som ikke viser når jeg sitter/ står oppreist under nelly sine kjoler før) :

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/elise-ryan-555/sequin-bandeau-mesh-dress-555169-80/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/tfnc-777/elida-lace-dress-777102-162/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/elise-ryan-555/bandeau-diamante-dress-410021-14/

Evt. noen andre kjoler i den fasongen dere kan anbefale?

Og ikke minst, hva skal DU ha på deg på nyttårsaften? :)

Anonym poster: 35455269a441fffc72162b6f20d319d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte de to første. MEN Nelly-kjolene er ekstremt korte i virkeligheten i forhold til hvordan det ser ut på bildet! Har tilgode å prøve en nelly-kjole jeg kan bøye meg i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått for kjole nr 1, syns den var finest! Enig med challenger at nelly kjolene har en tendens til å bli veldig korte. Jeg ville forresten også hatt en sort strømpebukse til, syns absolutt det ikke er noe fint med hudfarget! :) Jeg har enda ikke funnet en kjole til nyttårsaften, så jeg får vel bare fortsette å lete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjolene var fine, men desverre for korte. De trenger ikke å være knelange altså, men de skulle vært 10 cm lengre.

Jeg ville droppet alle tre.

Anonym poster: 7f87bc3166c003585606de7b77cdb9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nummer 1 var søt, men den hadde en fryktelig stygg glidelås bak!

Nummer 2 så ekkel ut i blondestoffet, og synes ikke stoff/farger passet sammen.

Nummer 3 var fin, men selvsagt for kort. Det er likevel den jeg hadde gått for, med sorte strømper til, om jeg måtte velge.

Ærlig talt; er ikke kjolene sinnsyyykt korte om du må bruke en SHORTS under?!

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1 var søt, men den hadde en fryktelig stygg glidelås bak!

Nummer 2 så ekkel ut i blondestoffet, og synes ikke stoff/farger passet sammen.

Nummer 3 var fin, men selvsagt for kort. Det er likevel den jeg hadde gått for, med sorte strømper til om jeg måtte velge.

Ærlig talt; er ikke kjolene sinnsyyykt korte om du må bruke en SHORTS under?!

Helt vanvittig altså. Det irriterer meg at Nelly får (unge) jenter til å tro at det vanlig kjole/skjørtelengde.

Anonym poster: 7f87bc3166c003585606de7b77cdb9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Om det står mellom de kjolene, ville jeg gått for nr 3... Men, som flere har sagt så er det veldig kort ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...