Adele Skrevet 6. november 2012 #21 Skrevet 6. november 2012 Jøss... Ja, da forstår jeg mer hvorfor alle i tråden hadde nektet å bli med Anonym poster: 5ad83f5fd68bc9afd6c7c8d2a34a2ea6 Men uansett.. Det er veldig mye penger. En ting er om man er i eliten, der spiller på en måte penger ingen rolle. 4
Kara W Skrevet 6. november 2012 #22 Skrevet 6. november 2012 Kommer helt an på min relasjon til bruden og hva som var planlagt. Å reise bort med en god venninne hadde jeg gjerne gjort. Er det snakk om at bruden skal kjøre helikopter mens vi andre sitter i baren og venter hadde jeg ikke blitt med. Som forlover hadde jeg også vært veldig forsiktig med å arrangere noe jeg ikke vet om alle har råd til. 8
Petalouda Skrevet 6. november 2012 #23 Skrevet 6. november 2012 Å ha det moro behøver ikke koste skjorta. Det er ikke sånn at nivået på morsomhetene stiger proporsjonalt med prislappen. 9
Katniss Skrevet 6. november 2012 #24 Skrevet 6. november 2012 Ville ikke brukt pengene om jeg så hadde råd.
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. november 2012 #25 Skrevet 6. november 2012 Hadde det vært en weekendtur med jentene der vi bodde på et fancy hotell, shoppet, tok et par spabehandlinger og koste oss på kvelden hadde jeg sagt ja uten å mukke! :D Jeg ønsker meg IKKE et utdrikkningslag som ender i et utdrittningslag med meg som fokus. Vil mye heller ha en helg med nære venninner der vi har det kjekt alle sammen. Det kan fort bli litt dyrt, men jeg forventer overhodet ikke at noen betalte for meg etc. Hadde det vært for at bruden skulle ha en dag på spa, mens vi andre satt og ventet i lobbyen, nei. 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #26 Skrevet 6. november 2012 Jeg hadde betalt dersom det var utenlandstur med gode venninner, og jeg kjente de fleste:D Moro! Anonym poster: d53c463b70b005b545967d0e385619c4 7
ViljaH Skrevet 6. november 2012 #27 Skrevet 6. november 2012 Jeg hadde blitt med på storbyweekend. Ikke på helikoptertur for bruden el.l. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #28 Skrevet 6. november 2012 Ts her. Det er ikke jeg som arrangerer altså, har bare blitt invitert. Er snakk om en langhelg utenlands, vet ikke hvor ferden går. jeg kjenner bruden ganske godt, og 2 av de andre gjestene, men de 18 andre er ukjente for meg:) Aner ikke hva jeg skal svare. Er jo fristende og sikkert en stor opplevelse, men samtidig er det mye penger og jeg kjenner jo nesten ingen. Anonym poster: 373cdbfec522d12bb75193a2fef2e2d2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #29 Skrevet 6. november 2012 Jeg hadde ikke blitt med på storbyweekend en gang, jeg... Misforstå meg rett, jeg synes det er superhyggelig at mine venninner gifter seg og ønsker å feire. Men må alt være så voldsomt og koste så mye penger? Jeg har småbarn som må ha barnevakt, og ikke har vi så mye penger liggende rundt heller. Skulle jeg dratt på storbyhelg ville jeg dratt sammen med mannen min, vi har ikke tatt oss tid/råd til det på tre år. Hva er galt med en liten, men forseggjort fest? Med underholdning og moro? Anonym poster: 52186e4e0c0712a919763ecae16aad21 4
Sign Skrevet 6. november 2012 #32 Skrevet 6. november 2012 (endret) Nei, synes det er helt forkastelig å planlegge et utdrikningslag som koster så mye. Poenget er vel at den kommende bruden skal ha det morsomt sammen med vennene sine? Ikke å bruke massevis av penger. Det morsomste utdrikningslaget jeg har vært på var utendørs, med bål og grilling og aktiviteter. Kostet hver deltaker noen hundrelapper. Endret 6. november 2012 av Sign
Rakkerunge Skrevet 6. november 2012 #33 Skrevet 6. november 2012 Her er jeg litt splitta. Var det en av mine få virkelig nære venninner, ville jeg absolutt blitt med. Mer perifer venninne/bekjent, og ingen av mine nære venner også invitert = nei. 3
Rosalie Skrevet 6. november 2012 #34 Skrevet 6. november 2012 (endret) Aldri i livet. Ikke fordi jeg ikke har råd, men fordi jeg kan tenke meg en drullion ting jeg heller vil bruke pengene på. PS: Utdrikningslagene som min samboers omgangskrets er ikke mer kostbare enn de i min omgangskrets. Utdrikningsgutteturer til utlandet har jeg aldri hørt om før her inne på KG. Endret 6. november 2012 av Rosalie 2
melly666 Skrevet 6. november 2012 #35 Skrevet 6. november 2012 Hadde det vært en skikkelig jentetur med mine to beste venninner og jeg hadde pengene til det - ja. Ellers - aldri! 1
Gjest Eurodice Skrevet 6. november 2012 #36 Skrevet 6. november 2012 Dette spørsmålet må da bare være på tull?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #37 Skrevet 6. november 2012 Jeg er egentlig veldig enig med dere. Det er for mye penger. Men samtidig så er det jo hyggelig å bli kjent med de andre. Foreldrene mine har sagt at de gir meg halvparten, så da står det om 2000 kr. Men det blir jo selvsagt mye mer. For jeg må jo fly til byen vi skal reise fra, antrekk for hele helgen (vil jo passe inn klesmessig også), alkohol ol. Så det blir jaggu ikke billig uansett om jeg får litt sponset Og vil jeg egentlig reise med 18 fremmede jenter? Ser for meg at de har det supergøy sammen, og jeg står litt sånn på utsiden Anonym poster: 373cdbfec522d12bb75193a2fef2e2d2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #38 Skrevet 6. november 2012 Hehe, nei dette er ikke tull dessverre Anonym poster: 373cdbfec522d12bb75193a2fef2e2d2
Alice123 Skrevet 6. november 2012 #39 Skrevet 6. november 2012 (endret) Det kommer helt ann på. Om de var en storbyweekend med "venninnegjengen", hadde jeg nok blitt med. Men en storbyweekend med tyve stykker, hvor jeg bare kjente to-tre, hadde jeg aldri blitt med. Men jeg er ikke så glad i nye folk eller større grupper. Å betale så mye for at brud og forlover skal ta spabehandling sammen, eller sitte i helikopter, hadde jeg aldri blitt med på. Endret 6. november 2012 av Alice123 3
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #40 Skrevet 6. november 2012 Bare menn som betaler så mye for et utdrikningslag. De tar gjerne en helgetur til utlandet og har det sinnsykt artig, mens vi sitter og venter med -ett- glass champagne mens den kommende brud får spabehandling. Vi er så kjedelige!! Skulle ønske vi også ga mer faen og såg mer på det som en mulighet til å reise og ha det gøy, ikke bare om bruden er "verdt det". Anonym poster: f21da03a80d139a2877c115e37134960 Jeg ser poenget ditt, men mannfolkene har generelt mer penger mellom hendene enn kvinner og 2: hvor mye tid og krefter skal man i tillegg egentlig gidde å bruke på et brudepar? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå