Gå til innhold

Kjole med dyp utringning - store pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte denne kjolen i svart for en tid tilbake: http://www.asos.com//Asos/Asos-Occasion-Dress-With-Pleat-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2221179

Jeg har litt store pupper, uten at de henger noe i det hele tatt, men bruker 80D i størrelse. Hva mener du da om denne utringningen? Jeg tenker at det muligens går fint pga at det er stoff over utringningen, men er litt usikker. Har også kjøpt meg en bh som er laget for slike dype utringninger, men puppene blir jo enda mer prangende med bh på. Så sliter litt mellom å ha stappe opp puppene, eller gå uten bh da jeg føler meg mer vel med bh på. Noen synspunkter?

Anonym poster: 837d659cd515eb7a824b60ff921d6095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ser en billig ut syns jeg. Skader ikke å kle på seg litt.

Anonym poster: ca0de3def5031a23879934ce0d16f59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tacky... Etter min mening passer den der best hvis en "skal på jobb" i Skippergata. Altså kjolen i seg selv med høyere linning/ ikke det gjennomsiktige partiet, hadde vært pen :)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var søt jeg! Så lenge puppene dine ikke blir så veldig skvist sammen, og heller sitter litt fra hverandre så du får en fin utringning så ser jeg ikke noe galt i gå med den selv om du har store pupper!:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Har selv store pupper, men jeg kunne nok kanskje ha funnet på å gått i den. Det kommer ann på hvor gjennomsiktig det stoffet er. Se litt på hvordan du føler deg selv i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var fin, du gav meg lyst til å shoppe :laugh:

Hvis du føler deg mer vel med BH, så synes jeg at du skal gå med en BH :) Noen mener at man burde dekke seg til litt, mens andre har ingen problemer med å vise hud. Du får se selv hva du føler er best, men jeg tipper uansett at du ser nydelig ut i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin, så lenge ikke puppene dine blir skvisa. Er ikke noe fint med så "stor" utringning når puppene velter utenfor eller blir pressa opp i halsen på deg, men hvis de bare "er der" kan de være så store de bare vil uten at det ser tacky ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en singlet i samme farge eller sy på stoff på det gjennomsiktige.

Anonym poster: fd5a2040fa7c9435fc2367e9833b1824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir helt vanvittig tacky. Jeg beklager. Kjolen i seg selv var veldig fin, men hvis du ser stor versjon av bildene som viser utringningen tydelig, ser du hvor godt du ser selv de små puppene til denne modellen. Det vil bare bli kjempebillig med store pupper.

Anonym poster: bd967ef67ba4913b2e636e046588d963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest også den kjolen var litt uheldig. Eg trur det er kombinasjonen av blankt stoff og utringinga som får meg til å hikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke den kjolen egentlig ganske tekkelig?

Anonym poster: 1ede1d0e9267ec4e0d1ce8e2a9049c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gå med den.

Har D-cup selv og skal kjøpe meg denne kjolen som julegave til meg selv, når den tid kommer.

562f601a292511e2abce22000a1f96d4_7.jpg

Så får jeg bare være billig. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Er allerede på grensen til tacky når jenten i den blå kjolen har en slik utrigning, og med en D-cup blir det nok enda verre. Jeg er B og hadde vegret meg mot å gå i noe slikt. Men for all del, er en pen kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...