AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Det er en kjent sak at folk som utøver blind vold, ran eller tilfeldig voldtekt skjeldent blir sanksjonert av Politiet. Senest i dag ble fire tatt inn og løslatt av politiet etter et grovt væpnet ran av en gammel dame. Jeg blir paranoid av å vite at slike kan fortsette å gå fritt rundt. Det burde opprettes en internettside der man kunne beskrive gjerningsmannen i slike tilfeller, og legge ut bilde/navn i grove tilfeller, sånn at andre kunne vite hvem man skal være på vakt mot. I en liten by som den jeg bor i vet vi om alle de narkomane/ tiggerene, så de ville blitt lett å kjenne igjen. Rettsvesnet gjør ingenting, og vi burde ha mulighet til å forebygge farlige situasjoner for oss selv. Jeg synes også at vi burde kunne kreve at Politiet går ut med bilde og navn på alle straffedømte som er i Norge på begrenset visum. Disse skal jo ikke bo her uansett, så offentliggjøring vil ikke ødelegge framtiden deres. Anonym poster: a7136eb58244dc9e610a3f15e29c8bc2
Arkivskap Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Og da ville det blitt et bedre samfunn? Huttetu!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Værsågod: http://register-her.com/index.php?title=Main_Page Ikke menn som du ønsket deg, men en god øye åpner for deg med dine fordommer kanskje. Anonym poster: 70b9acdef2f0bb96ecda1183f60bcc23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå