Gå til innhold

Hva er greia med Jeffrey Campbell?


AnonymBruker

  

74 stemmer

  1. 1. Synes du Jeffrey Campbell sko er fine?

    • Ja, jeg elsker dem!
      8
    • Helt ok
      17
    • Nei, liker dem ikke
      30
    • Hater dem!
      19


Anbefalte innlegg

Altså, de der skoene vet dere. De er jo grusomme? Dessuten så er det jo harry i seg selv å henge seg på en mote 80% av alle "fashonistaer" henger seg på.. Synes dere slike sko er fine?

Anonym poster: 90b216117a1c8acc9f7f2c6d3c9a6d11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tiårets Buffalo sko.

Anonym poster: 865bcf7917955de9c1f0238e6b9e471a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de liker jeg, men tvert i fra alle..

Kjøpte de fra Jenny Skavlan sin kolleksjon. Har vel brukt de en eller to ganger etter at jeg kjøpte de i fjor. Men til min unnskyldning, så bor vi i en oppoverbakke, så ikke så veldig gode å gå med om jeg busser fra byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kler de, fortrinnsvis 18-åringer med veldig trendy stil ellers. Men jeg selv hadde sett ufattelig dum ut i de, og kommer aldri til å ønske meg et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes noen av de er veldig fine :) Har ett par selv. De er veldig komfortable å gå i og jeg blir en god del høyere. Skal jeg ha sko i den høyden må jeg nesten ha platå og tykk hel for å kunne gå på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så et par jeg synes var kule. men så begynte mange å kjøpe de så mistet jeg helt interessen.

Anonym poster: 1867ab0d8292de71df580bcb6307adee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Det kommer veldig an på om jeg syns de er fine eller ikke. Dessverre syns jeg det er veldig få som kler de skoene. Men noen kan se helt rå ut i dem. Selv kunne jeg aldri ha hatt sånne sko, mye fordi jeg da blir latterlig høy og ikke helt har stilen til det.

Har dog prøvd på et par, og jeg må faktisk si at de er overraskende komfortable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det er Lita-modellene du tenker på når du sier "de der skoene", men jeg vil bare minne på at JC er så mye mer enn bare nevnte modeller.

Jeg synes Lita er kule, men synes JC har mange andre, kulere modeller. Hadde ikke Lita vært så "oppbrukt" hadde jeg også helt sikkert hatt et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg liker de, bare synd at de er så populære at "alle" har. Har 3 par (men skal selge det eine siden eg ikkje har brukt de og fargen blei litt feil) og de er veldig komfortable å gå i, eg klarer ikkje å gå i høge hæler, men de der klarer eg fint å gå i uten å måtte gå veldig sakte mens eg klamrer meg til armen til mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes Litas er veldig fine. Jeg kjøpte mitt første par for et par år siden og var veldig fornøyd med det - kan ikke si jeg var like fornøyd da det endte opp med å bli it-produktet alle måtte ha. Synes fortsatt det ser kjempefint ut med riktig antrekk, men det er veldig mange som har skoene så da blir man jo litt lei av å se på dem. Bruker mine som regel bare på byen nå der jeg hvertfall ikke bruker å stirre på skoene til andre og fordi de er komfortable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de er stygge, og tror det bare er en døgnflue på motehimmelen. Absolutt ikke noe jeg ville brukt tusenlapper på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er stygge, og tror det bare er en døgnflue på motehimmelen. Absolutt ikke noe jeg ville brukt tusenlapper på.

Godt poeng!

Anonym poster: 90b216117a1c8acc9f7f2c6d3c9a6d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelte ser ok ut, men en god del ser bare begredelige ut. Omtrent som når du ser på sko fra Jimmy Choo for menn eller LV for den saks skyld; mye av det er ikke annet enn stygt. Selv når jeg bestemmer meg for å legge godviljen til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...