AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Hun sa til meg at jeg var den beste gutten hun hadde vært med.....det er det beste komplimentet jeg har fått! Vi har snakket vannvittig mye om sex.....hun gir meg masse tilbakemelding...men jeg er sabla dårlig på å gi henne tilbakemeldinger! derfor blir hun usikker hvordan skal jeg få henne mer sikker på det hun gjør? hvordan skal jeg få henne til å tro at hun har gitt meg den beste sexen ever?? Anonym poster: 9e3e791daefe9d6cb546622cbca70f50
anon.cr Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 ja, men jeg vil gjerne fortelle det på en slik måte at hun blir overbevist.....hvordan vil en jente høre at hun er den beste jeg har hatt?
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 ja, men jeg vil gjerne fortelle det på en slik måte at hun blir overbevist.....hvordan vil en jente høre at hun er den beste jeg har hatt? Du skal ikke fortelle det til ei jente, men til denne bestemte jenta. Du kan f.eks fortelle henne HVA som gjør at du synes HUN er den beste. 4
anon.cr Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 i bunn og grunn....det enkle er ofte det beste? hva med usikkerheten?jeg har sagt til henne at hun har ingen grunn til å føle seg usikker....
Gjest Vampen Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 i bunn og grunn....det enkle er ofte det beste? hva med usikkerheten?jeg har sagt til henne at hun har ingen grunn til å føle seg usikker.... Det enkle er ofte det beste ja. Usikkerheten forsvinner sikkert ikke over natta, og det er neppe en ting du kan si for å fjerne den. Det du kan gjøre er å gi uttrykk for at du liker det hun gjør. For iom at du synes hun er den beste, så regner jeg med at hun gjør ting du liker. Vis henne det, fortell henne det og gi henne litt tid. 2
humalla Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 (endret) Ta henne litt i håret og si "du er så utrolig deilig". Jeg digger når typen min sier i akten(og etter) "fy faen å digg du er". Si gjerne navnet hennes noen ganger iløpet av akten og. Du trenger ikke presse deg selv til å skrive et dikt liksom, små detaljer og ord kan bety masse for oss jenter =) Endret 6. november 2012 av humalla 4
anon.cr Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Jeg har lest et og annet tips som gjør at jeg gjør ting med henne som hun ikke har kjent før! takker for tipsene
Blod Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Ikke si at hun er den beste hvis du ikke mener det...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Ikke si at hun er den beste hvis du ikke mener det... Han skriver jo i innlegget at han mener det. Anonym poster: 698b1583363074e4e9604f0e5dcb981d
Pialill Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Helt ærlig: De komplimentene som kommer spontant og blir sagt med følelse, det er de som gir mest inntrykk, og er lettest å tro på. Hva med at det bare "faller ut av deg": fy faen, dette er det beste jeg noen gang har opplevd i senga! rett etter sex. Pleier å funke 1
Gjest Charma Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Noen ganger når vi har sex, sier kjæresten min - Jeg forguder deg kvinne! Det får meg til å føle meg bra 3
Blod Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Han skriver jo i innlegget at han mener det. Anonym poster: 698b1583363074e4e9604f0e5dcb981d Åja, da misforsto jeg da...
Gjest Wanderlust Skrevet 6. november 2012 #16 Skrevet 6. november 2012 Fortsett slik du gjør. Gi henne komplimenter og gode tilbakemeldinger. Etterhvert vil usikkerheten hennes slippe taket. Det gjorde den i alle fall med meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå