Gå til innhold

Er dette bordet fint?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det var blodharry og forferdelig lite pent, men om du liker det så er det vel ikke noe å lure på?

Anonym poster: 038a6229b180fff6d1bbc4ca3199d9af

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg synes ikke det var noe fint, men nå skal heller ikke jeg ha det i min egen stue.

Om du har møblene som passer til og du synes det er fint, kjør på! Bordet koster ikke akkurat allverden...

Drit i moten i hvertfall, skjønner ikke hvordan noen gidder å bry seg med det når det kommer til interiør. Det er tross alt der man skal bo, og da er det viktigste at en selv liker det.

Skrevet

Bombay er vel det nye furu... og veldig ut blant de som kan interiør.

Når det er sagt så har jeg samme bordet selv og jeg har ennå ikke byttet det ut da jeg trives med det. Har også mye lyst i stua og ingen skinnmøbler.

Så liker du bordet så kjøp det, 300,- er jo ikke mye for et bord.

Anonym poster: a957e360c9689238634681259431d666

Skrevet

Det kan males hvitt og da er det populært.

Anonym poster: 5b9171006d4a130b7890ef2176e24fcd

Skrevet

[Om bordet passer inn hos deg vet jeg ikke, men knottene er ganske plagsomme når du skal sette ifra deg servise på bordet.

Det blir lett en kaffe kopp som havner på en slik knott, med søl som resultat.

Skrevet

Forstår ingeting jeg :fnise: Jeg har kun sett på bord i rogaland og dette er første gangen jeg kommer over et bombay bord. Tror aldri jeg har sett et slikt før. Kanskje jeg har vært for ung til å merke meg intriør moter tdiligere. Synes dere det passer best med svart? Jeg liker ikke å blande svart og brunt jeg. Ønsker meg et tungt trebord som ikke er lyst, ikke for mørkt og ikke for rødtonet. Dette er det eneste jeg har sett som jeg føler passer. Men disse knottene irriterer meg bare mer og mer :(

Anonym poster: 3c51d8709ff0aa93dab55e07d1fe4936

Jeg kan ikke fordra den stilen, men om du liker det, er jo 300 kroner kjempebillig! Har sett at folk pleier å ta mye mer for slike møbler.

Men det virker som du er usikker mht knottene. Hvis du allerede irriterer deg over dem, tror jeg du kommer til å hate dem etter en stund hvis du faktisk kjøper bordet.

Anonym poster: fe29050cca21b9bd96ad5cdd49d61d27

Skrevet

[Om bordet passer inn hos deg vet jeg ikke, men knottene er ganske plagsomme når du skal sette ifra deg servise på bordet.

Det blir lett en kaffe kopp som havner på en slik knott, med søl som resultat.

Dette kan jeg skrive under på!

Jeg har dette bordet i loftsstuen, der det stort sett bare er barna som bruker det. Det er et sant mareritt å skulle dekke på og enda verre å holde rent.

De "sprekkene" mellom bordene i bordplaten er en kjempeoppsamler av møkk og søl.

Neste gang lar jeg det praktiske telle mer enn utseende da jeg skal kjøpe nytt bord.

Skrevet

Heia,hadde India bordet for maange år siden som kom først,så slutta de med India og Bombay kom på banen.Og vil bare si at nye koster de på tilbud under 1000 lappen. Er pyton spør du meg. Men liker du det så løp og kjøp.Finner du India bord til samme pris så ville jeg tatt det.Mye finere bein på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...