Gå til innhold

Er dette bordet fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har værtpå jakt etter bord en stund nå. Har sakte men sikkert skiftet intriøret fra kaldt og moderne til varmt og (gammeldags) :fnise: Vet ikke helt hva stilen min heter.

Jeg har lyse gardiner, flott lysekrone, lyse vegger, en vegg er brun, sofaen er beig/brun. Bordet mitt er svart og jeg hater det! Har letet etter et trebord. Jeg elsker fargen, men de små knottene langs siden irriterer meg kanskje litt. Klarer ikke helt å bestemme meg. Hva synes dere? Er dette et fint bord?

300 kr er jo ingenting:)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=37996015

Anonym poster: 1f898455d7ec38bd8a8a009240220a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes bordet var stilig :) Du kan jo eventuelt sette på en glassplate, slik at ikke de "knottene" irriterer deg så veldig :) Da blir det jo også lettere å rengjøre, og man en liten blanding av moderne og gammelt!

Skrevet

Det bordet er veldig harry først og fremst.

Men i tillegg passer det ikke til lys gammeldags stil. Bombay passer bedre til mørk stil.

Anonym poster: 9bd4383a6a06918e44d79c5cbf34f8c9

• Liker 8
Skrevet

Det bordet er veldig harry først og fremst.

Men i tillegg passer det ikke til lys gammeldags stil. Bombay passer bedre til mørk stil.

Harry? Den så jeg ikke komme. Men alt er jo ikke lyst hoss meg, jeg har lyse gardiner og vegger. Men jeg har en brun vegg, brun sofa, og mørk brun tv benk

ts

Anonym poster: 3c51d8709ff0aa93dab55e07d1fe4936

Skrevet

"Alle" hadde den serien tidligere, og de fleste kvitter seg med den nå. Er vel derfor den omtales som harry. Syns du det er fint, og ikke bryr deg om at de fleste er drittlei av Bombay, så har det jo ingenting å si!

• Liker 2
Skrevet

Harry? Den så jeg ikke komme. Men alt er jo ikke lyst hoss meg, jeg har lyse gardiner og vegger. Men jeg har en brun vegg, brun sofa, og mørk brun tv benk

ts

Jepp, harry. Alle har det bordet sammen med brun eller svart skinnsofa og bohusbilde på veggen.

Men for all del, det er jo DU som skal like det. Jeg har sikkert mye du ikke synes er fint heller, smaken er som baken :)

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes ikke det er fint, men nå er det jo ikke jeg som skal ha det. Synes du det er fint, så synes jeg du skal kjøpe det. :)

Anonym poster: 51f242dd355f566129c052ac1a720dea

• Liker 1
Skrevet

"Alle" hadde den serien tidligere, og de fleste kvitter seg med den nå. Er vel derfor den omtales som harry. Syns du det er fint, og ikke bryr deg om at de fleste er drittlei av Bombay, så har det jo ingenting å si!

Hæ? Denne stilen har jeg slettes ikke fått med meg. Jeg er tydeligvis ikke spesielt oppdatert på interiørfronten, men syns bordet var fint, og hørtes ut til å passe med det øvrige interiøret til TS.

Anonym poster: 491145765005327dc475aea18e24fd2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt lei av bombay

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Denne stilen har jeg slettes ikke fått med meg. Jeg er tydeligvis ikke spesielt oppdatert på interiørfronten, men syns bordet var fint, og hørtes ut til å passe med det øvrige interiøret til TS.

Anonym poster: 491145765005327dc475aea18e24fd2d

Nå var det veldig mange som hadde malt det hvitt da, men du kan jo bla litt nedover på denne siden: https://www.google.no/search?q=bombay+bord&hl=no&client=firefox-a&hs=i6&rls=org.mozilla:nb-NO:official&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=PTOYUJSiDITVsgaij4DIBA&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=842&bih=365

4 stk i min aller nermeste omgangskrets har faktisk dette bordet. Og alle hater det utenom 1 av de parene, men de har skikkelig gjennomført svart/bombay + litt lilla i stilen sin. Så der passer det kjempegodt inn, faktisk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det var kjempefint. :)

• Liker 1
Skrevet

Forstår ingeting jeg :fnise: Jeg har kun sett på bord i rogaland og dette er første gangen jeg kommer over et bombay bord. Tror aldri jeg har sett et slikt før. Kanskje jeg har vært for ung til å merke meg intriør moter tdiligere. Synes dere det passer best med svart? Jeg liker ikke å blande svart og brunt jeg. Ønsker meg et tungt trebord som ikke er lyst, ikke for mørkt og ikke for rødtonet. Dette er det eneste jeg har sett som jeg føler passer. Men disse knottene irriterer meg bare mer og mer :(

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er utrolig lei den serien.. Kvittet meg med det bordet for vel fem år siden.

Hvis du har lyst på bord i gammeldags stil, ville jeg heller sett på bordene til f.eks Bloomingville.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er utrolig lei den serien.. Kvittet meg med det bordet for vel fem år siden.

Hvis du har lyst på bord i gammeldags stil, ville jeg heller sett på bordene til f.eks Bloomingville.

Finner ikke noen butikker som selger det i stavanger.. Andre tips?

Gjest Badabing
Skrevet

Finner ikke noen butikker som selger det i stavanger.. Andre tips?

Hm.. Kommer jo litt an på hva slags treverk du liker. Jeg liker også rustikke bord, men det fra Bombay er ekstremt massivt og blir bare for mye. Det føltes som det tok hele stuen min i alle fall. Og hvis du misliker svarte bord, så tror jeg du kan bl lei det siden det er såpass mørkt.

Hva slags treverk kan du tenke deg og hva slags gulv har du?

Skrevet

Jeg synes ikke det var fint, likte ingenting ved det.

Gjest Darthoven
Skrevet

Er det ikke egentlig MER harry å følge en så snever mote som BORD-mote, enn å betale en god pris (300 kroner) for et helt allright og funksjonellt bord?

Det er et bord, ferdig med den saken. Det ser reint ut. Du kan sette ting på det. Det er i vater (antar jeg? det burde du imidlertid sjekke).. At noen spinkle gaylords av noen moteguruer har bestemt at det er UT, er vel noe av det mer harry man kan observere.

• Liker 7
Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg synes ikke det var fint, likte ingenting ved det.

Ikke engang at det har fire bein og en plate, som jo er fellesnevneren til de fleste bord, og i grunn er dessuten bord såpass like i sin utforming at det er litt absurd å ikke like ett bord når man liker et annet, med mindre det er snakk om et bord med fjorten bein og en sekskanta bordplate ute av vater.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal vi bestemme om bordet er fint eller ikke? :klo: Liker du bordet, å vil ha det, så kjøper du det. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...