Gå til innhold

Hvordan bruke chelsea boots med bukse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var og prøvde noen chelsea boots i dag, med vanlige slim fit jeans, ganske trange i leggen men litt lange så jeg pleier å brette de opp.

Har alltid syns at det ser så bra ut på andre. Men jeg fikk det ikke til å funke... Buksen kræsjet liksom med kanten på skoen, og sokkene ble synlige.. og det var ihvertfall ikke noe fint med buksen nedi!

Noen som har bilder fra blogger e.l. med folk som får det til å se bra ut? Evt. noen som har tips til noen boots som ikke har så høyt skaft, så det blir litt enklere?

Kanskje de passer best til kjoler?

Anonym poster: 07626c6df7ec1a5ec0f63dc84337ed11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det må vel til ja, godt poeng :) Men tror fortsatt det kommer til å se dumt ut å brette buksen så mye opp over skoene, og bar hud nå på vinteren... brrrr

Anonym poster: 07626c6df7ec1a5ec0f63dc84337ed11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gutt eller jente?

Jeg bruker hvertfall mine over jeans og synes ikke det ser spesielt dumt ut, men nå så er buksene mine "second skin" også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å ha buksen nedi, har ikke noe problem at sokker vises? Men som kills bruker jeg også kun såkalte second skin bukser eller extremely slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jente (derfor jeg skrev det med kjoler, så det skulle komme fram :P).

Ok, kanskje de buksene jeg hadde på meg ikke var trange nok nederst.. Syns det så litt påtatt ut å stappe buksen oppi liksom, selv om de er relativt tight til leggen fra før da.. Jaja, takk for tips i alle fall!

Anonym poster: 07626c6df7ec1a5ec0f63dc84337ed11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å ha buksene nedi, kanskje du har for lange bukser eller noe sånt, så derfor må du kjøpe kortere bukser! hehe.

5952082531_26f492ce0f.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...